تعداد سابسکرایب یوتیوب رونالدو از ۳۸ میلیون گذشت

رکورد تعداد سابسکرایب یوتیوب رونالدو چنل یوتیوب کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال، به سرعت محبوب شده است و در حال حاضر تتعداد سابسکرایب یوتیوب رونالدو از ۳۸ میلیون گذشت . رونالدو با داشتن میلیون‌ها دنبال‌کننده در رسانه‌های اجتماعی، یوتیوب نیز بخشی از این موفقیت است. کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی فوتبال، به‌تازگی کانال یوتیوب خود را راه‌اندازی […]

Rate this post

رکورد تعداد سابسکرایب یوتیوب رونالدو

چنل یوتیوب کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال، به سرعت محبوب شده است و در حال حاضر تتعداد سابسکرایب یوتیوب رونالدو از ۳۸ میلیون گذشت . رونالدو با داشتن میلیون‌ها دنبال‌کننده در رسانه‌های اجتماعی، یوتیوب نیز بخشی از این موفقیت است.

کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی فوتبال، به‌تازگی کانال یوتیوب خود را راه‌اندازی کرده و در این مدت کوتاه موفق به کسب رکوردهای قابل توجهی شده است. در ۹۰ دقیقه اول راه‌اندازی این کانال، بیش از یک میلیون نفر به آن مشترک شدند.

درحال حاضر کانال یوتیوب رونالدو با نام «UR · Cristiano» دارای ۳۸ میلیون دنبال‌کننده است و ۱۹ ویدیو در آن آپلود شده است. این ستاره ۳۹ ساله، که هم‌اکنون کاپیتان تیم‌های النصر عربستان و تیم ملی پرتغال است، در این کانال به بحث درباره بزرگ‌ترین علاقه‌اش، یعنی فوتبال، خواهد پرداخت.

موضوعات دیگری که در این کانال مطرح خواهند شد شامل «خانواده، تندرستی، تغذیه، آماده‌سازی، بهبودی، آموزش و تجارت» است که رونالدو به آن‌ها خواهد پرداخت. همچنین مهمانان مختلفی در این برنامه حضور خواهند داشت. بولد كردن متن در واتس اپ را در اینجا نطالعه نمایید.

رونالدو در مورد فعالیت‌هایش در یوتیوب اظهار داشته است:

«بسیار خوشحالم که این پروژه به واقعیت پیوسته است. مدت‌ها بود که این ایده در ذهنم بود، اما حالا فرصت اجرای آن را یافته‌ام. همیشه از داشتن ارتباط نزدیک با طرفدارانم در شبکه‌های اجتماعی لذت برده‌ام و کانال یوتیوب فرصتی بزرگ‌تر برای این ارتباط فراهم می‌آورد و به طرفدارانم این امکان را می‌دهد که بیشتر درباره من، خانواده‌ام و نظراتم در موضوعات مختلف بیاموزند.»
علاوه بر توضیحات کلی، آمار جالبی نیز درباره این کانال وجود دارد. چند ساعت پس از انتشار اولین ویدیو، ۱٫۶۹ میلیون نفر به آن سابسکرایب کرده‌اند. رونالدو همچنین ۱۱۲٫۵ میلیون دنبال‌کننده در ایکس، ۱۷۰ میلیون در فیس‌بوک و ۶۳۶ میلیون در اینستاگرام دارد.