کلید همستر ۲۲ مرداد و کدمورس۲۲مرداد همستر

کلید همستر ۲۲ مرداد مینی گیم ۲۲ مرداد همستر با استفاده از ویدئوی زیر می‌توانید کلید مینی‌گیم امروز همستر کامبت را دریافت کنید: مینی‌گیم یکی از بخش‌های بازی همستر کامبت است که همراه با کارت کمبو روزانه و کد مورس طراحی شده تا بازیکنان را بیشتر درگیر کند. این بازی در سبک پازلی ارائه شده […]

Rate this post

کلید همستر ۲۲ مرداد مینی گیم ۲۲ مرداد همستر

با استفاده از ویدئوی زیر می‌توانید کلید مینی‌گیم امروز همستر کامبت را دریافت کنید:

مینی‌گیم یکی از بخش‌های بازی همستر کامبت است که همراه با کارت کمبو روزانه و کد مورس طراحی شده تا بازیکنان را بیشتر درگیر کند. این بازی در سبک پازلی ارائه شده و در آن باید مطابق ویدئوی زیر یک کلید را به مقصد برسانید.

اگر بازی را با موفقیت به پایان برسانید، یک کلید دریافت خواهید کرد که در بالای سمت راست صفحه نمایش داده می‌شود. این پازل به صورت روزانه تغییر می‌کند. کاربرد این کلیدها هنوز مشخص نیست، اما ممکن است در آینده به نوعی امتیاز یا پاداش برای کاربران محسوب شوند. برای حل این پازل تنها ۳۵ ثانیه فرصت دارید و در صورت شکست، باید یک ساعت و نیم تا نوبت بعدی صبر کنید. بنابراین، هر بازیکن در طول روز ۱۶ شانس برای دریافت کلید همستر دارد.

کدمورس۲۲مرداد همستر

بازی تلگرامی همستر کامبت به سرعت به پیش می‌رود و توانسته تمام بازی‌های کلیکی مانند کتیزن را پشت سر بگذارد و حتی رکوردهای نات کوین را نیز بشکند. تقریباً در هر جمعی که حضور دارید، می‌توانید ببینید که چند نفر با گوشی‌های خود مشغول جمع‌آوری سکه برای همسترشان هستند. روش‌هایی برای افزایش امتیاز در این ایردراپ تلگرامی وجود دارد؛ یکی از این روش‌ها پیدا کردن کد مورس یا رمز همستر است که هر روز به‌روز می‌شود و کد جدیدی در بازی قرار می‌گیرد.که با فعال کردن توربو همستر می توانید سکه بیشتری جمع آوری کنید.

کارت همستر ۲۲ مرداد

کارت روزانه همستر کامبت که با نام «Daily Combo» یا کومبو روزانه نیز شناخته می‌شود، یکی از بخش‌های جذاب بازی همستر کامبت است. در این بخش، بازیکنان با پیدا کردن و ثبت سه کارت ویژه در هر روز، می‌توانند ۵ میلیون سکه جایزه بگیرند. در این مطلب، سه کارت ویژه‌ای که برای امروز در بازی همستر کامبت مورد نیاز است را معرفی می‌کنیم.

 آموزش وارد کردن کارت‌های همستر کامبت

برای ثبت کارت‌های کومبو روزانه در همستر کامبت، کافی است کارت‌های معرفی‌شده را خریداری یا به‌روزرسانی کنید. توجه داشته باشید که برای خرید و به‌روزرسانی برخی از کارت‌ها در بخش کومبو، ممکن است نیاز باشد که ابتدا چند بازیکن دیگر را با استفاده از لینک ریفرال خود به بازی دعوت کرده باشید. در برخی موارد، برای باز کردن قفل یک کارت خاص، باید یک کاربر کاملاً جدید را با استفاده از کد خود به بازی همستر کامبت بیاورید.

برای مثال، اگر زیر کارت خاصی نوشته شده است «Influencers lvl 10»، به این معنی است که باید ابتدا کارت Influencers را پیدا کرده و آن را تا سطح ۵ ارتقا دهید تا قفل آن کارت برای شما باز شود. توجه داشته باشید که سه کارت ویژه هر روز ممکن است در دسته‌های مختلفی از جمله Markets، PR&Team، Legal، یا Specials قرار داشته باشند.