کد مورس ۶ تیر همستر

کدمورس۶تیر همستر رمز روزانه و کدمورس۶تیر همستر در ساعت ۱۹:۰۰ UTC به‌روزرسانی می‌شود و معمولاً می‌توان آن را از طریق شبکه‌های اجتماعی رسمی بازی و سایت تک مینت پیدا کرد. کدمورس۶تیر یا رمز امروز ۶ تیر برای همستر کامبت، کلیدواژه FOMO است که می‌توانید آن را مطابق راهنمای زیر وارد کنید. برای وارد کردن کد مورس […]

3.5/5 - (11 امتیاز)

کدمورس۶تیر همستر

رمز روزانه و کدمورس۶تیر همستر در ساعت ۱۹:۰۰ UTC به‌روزرسانی می‌شود و معمولاً می‌توان آن را از طریق شبکه‌های اجتماعی رسمی بازی و سایت تک مینت پیدا کرد. کدمورس۶تیر یا رمز امروز ۶ تیر برای همستر کامبت، کلیدواژه FOMO است که می‌توانید آن را مطابق راهنمای زیر وارد کنید.

کدمورس۶تیر همستر

برای وارد کردن کد مورس امروز همستر ۶ تیر، ابتدا یک بار روی بخش “Daily cipher” در بالای صفحه بزنید تا رنگ سکه به قرمز تغییر کند، همانند تصویر زیر. پس از این کار، می‌توانید طبق راهنمای بالا، کد همستر ۶ تیر را وارد کنید. برای هر • یک بار روی صفحه بزنید و برای هر ـ انگشت خود را لحظاتی روی صفحه نگه دارید. ویدئوی زیر نمونه‌ای از نحوه وارد کردن کد مورس در بازی “همستر کامبت” را نشان می‌دهد.

کارت های همستر ۶ تیر

برای انتخاب کارت های ۶ تیر همستر، باید به مواردی که بیشترین سود را به ازای هر ساعت می‌دهند، توجه کنید. کارت‌هایی که تفاوت سود به هزینه ارتقا در آن‌ها حدود ۱۰ تا ۱۵ برابر است، بسیار مقرون به صرفه هستند. همچنین، به جای ارتقای همه کارت‌ها به حداکثر، بهتر است تنها کارت‌های سودآور را تا سطوح ۱۲ تا ۱۴ ارتقا دهید و صبر کنید تا کارت‌های جدید در بخش Specials ظاهر شوند، چرا که معمولاً این کارت‌ها بیشترین سود را دارند و گران‌ترین‌ها برای ارتقا هستند.

کارت های امروز همستر 6 تیر