کد مورس ۳۱ مرداد و کارت همستر ۳۱ مرداد

کد مورس همستر ۳۱ مرداد برای وارد کردن کد مورس ۳۱ مرداد در بازی همستر کامبت، ابتدا روی بخش “Daily cipher” در بالای صفحه کلیک کنید تا رنگ سکه مانند تصویر به قرمز تغییر کند. سپس می‌توانید طبق راهنما، کد مورس ۳۱ مرداد همستر را وارد کنید. برای هر “•” یک بار روی صفحه ضربه […]

Rate this post

کد مورس همستر ۳۱ مرداد

برای وارد کردن کد مورس ۳۱ مرداد در بازی همستر کامبت، ابتدا روی بخش “Daily cipher” در بالای صفحه کلیک کنید تا رنگ سکه مانند تصویر به قرمز تغییر کند. سپس می‌توانید طبق راهنما، کد مورس ۳۱ مرداد همستر را وارد کنید. برای هر “•” یک بار روی صفحه ضربه بزنید و برای هر “ـ” انگشت خود را چند لحظه روی صفحه نگه دارید. در ویدئوی زیر می‌توانید نمونه‌ای از نحوه وارد کردن کد مورس ۳۱ مرداد کد مورس در بازی همستر کامبت را مشاهده کنید.همچنین قیمت داگز تلگرام را هم برای شما قرار داده ایم.

کد مورس ۳۱مرداد یکی از ویژگی‌های جذاب در بازی تلگرامی همستر کامبت است که با وارد کردن کد همستر ۳۱ مرداد می‌توانید روزانه یک میلیون سکه رایگان دریافت کنید. این فرآیند ساده است و در زمان کوتاهی انجام می‌شود.

کد همستر ۳۱ مرداد

کارت همستر ۳۱ مرداد

امروز باید کارت های امروز همستر ۳۱ مرداد را پیدا کنید. این کارت‌ها عبارتند از:

۱٫ کارت Oracle در بخش Web3
۲٫ کارت Licence Nigeria در بخش Legal
۳٫ کارت Hamster YouTube Channel در بخش Specials

برای دریافت جایزه ۵ میلیونی، کافیست این کارت های امروز همستر ۳۱ را بیابید و هر یک را یک سطح ارتقا دهید. اما توجه داشته باشید که ممکن است برای دسترسی به برخی از این کارت های امروز همستر ۳۰ مرداد، نیاز به پیش نیازهایی داشته باشید؛ مثلاً ممکن است نیاز باشد کارت‌های دیگری را قبلاً ارتقا داده باشید یا تعدادی کاربر جدید را از طریق لینک ریفرال خود به بازی دعوت کرده باشید.

راهنمای گام به گام برای پیدا کردن کارت همستر ۳۱ مرداد

حالا که با کارت‌های همستر ۳۱ مرداد آشنا شدید، بیایید به مراحل پیدا کردن و ارتقای این کارت‌ها بپردازیم:

۱٫ به بخش “Mine” در ربات همستر کامبت بروید.
۲٫ به ترتیب وارد بخش‌های Web3، Legal و Specials شوید.
۳٫ در هر بخش به دنبال کارت مربوطه بگردید.
۴٫ روی کارت کلیک کرده و سپس گزینه “Go ahead” را برای ارتقا انتخاب کنید.
۵٫ این مراحل را برای هر سه کارت تکرار کنید.

پس از ارتقای کارتهای همستر ۳۱ مرداد، ۵ میلیون سکه به حساب شما اضافه می‌شود. این روند ساده اما کارآمد یکی از دلایلی است که همستر کامبت را به یکی از محبوب‌ترین جایگزین‌های نات کوین تبدیل کرده است.

کلید همستر ۳۱ مرداد

برای دریافت کلید مینی گیم ۳۱ مرداد همستر کامبت، می‌توانید از راهنمای ویدئویی زیر کمک بگیرید. مینی گیم یکی از بخش‌های جذاب همستر کامبت است که در کنار کارت کمبو روزانه و کد مورس طراحی شده تا بازیکنان را بیشتر درگیر کند. این مینی گیم به سبک پازل ارائه شده است و شما باید با دنبال کردن ویدئو، کلید را به مقصد برسانید.

در صورت موفقیت در حل این پازل، یک کلید دریافت می‌کنید که در بالای سمت راست صفحه نمایش داده می‌شود. پازل هر روز تغییر می‌کند و کاربرد کلیدهای جمع‌آوری شده هنوز مشخص نیست، اما احتمالاً در آینده برای کاربران امتیازی در نظر گرفته خواهد شد. شما برای حل این پازل تنها ۳۵ ثانیه زمان دارید، و اگر در تلاش خود موفق نشوید، باید یک ساعت و نیم برای نوبت بعدی صبر کنید. بنابراین، روزانه ۱۶ فرصت برای دریافت کلید در اختیار دارید.

آموزش دریافت کلید همستر امروز چهارشنبه ۳۱ مرداد

راهنمای ویدئویی برای حل پازل و دریافت کلید مینی گیم همستر امروز ۳۱ مرداد در این مطلب قرار داده شده است. با توجه به سختی پازل و زمان محدود، بهترین راه این است که حرکات ابتدایی ویدئو را در ذهن داشته باشید و حرکات پایانی را با مشاهده ویدئو وارد کنید. پس از چند بار تلاش، احتمالاً موفق به حل پازل و دریافت کلید و سکه خواهید شد.