کد مورس ۲۳ مرداد و کلید همستر ۲۳ مرداد

کد مورس ۲۳ مرداد همستر کد مورس امروز همستر کامبت کلیدواژه POINTS است که می‌توانید با کمک راهنمای زیر آن را وارد کنید: برای وارد کردن کد مورس همستر ۲۳ مرداد، ابتدا روی بخش “Daily Cipher” در بالای صفحه ضربه بزنید تا رنگ سکه مانند تصویر زیر به قرمز تغییر کند. پس از این کار، […]

Rate this post

کد مورس ۲۳ مرداد همستر

کد مورس امروز همستر کامبت کلیدواژه POINTS است که می‌توانید با کمک راهنمای زیر آن را وارد کنید:

برای وارد کردن کد مورس همستر ۲۳ مرداد، ابتدا روی بخش “Daily Cipher” در بالای صفحه ضربه بزنید تا رنگ سکه مانند تصویر زیر به قرمز تغییر کند. پس از این کار، می‌توانید طبق راهنمای بالا، کد امروز را وارد کنید. برای هر “•” یک بار روی صفحه ضربه بزنید و برای هر “ـ” انگشت خود را چند لحظه روی صفحه نگه دارید. ویدئوی زیر نمونه‌ای از نحوه وارد کردن کد مورس ۲۳مرداد در بازی همستر کامبت را نشان می‌دهد.

کد مورس یک ویژگی هیجان‌انگیز در بازی تلگرامی “همستر کمبات” است که با وارد کردن آن می‌توانید هر روز یک میلیون سکه رایگان دریافت کنید. وارد کردن این کد در بازی بسیار آسان است و تنها چند لحظه زمان می‌برد.

کلید همستر ۲۳ مرداد

مینی گیم همستر امروز در بازی “همستر کامبت” بخشی از این بازی است که در کنار قابلیت‌های دیگری مانند کارت کمبو روزانه و کد مورس طراحی شده تا بازیکنان را بیشتر درگیر کند. این مینی گیم به سبک پازل طراحی شده و هدف آن رساندن یک کلید به مقصد، همان‌طور که در ویدئوی زیر نشان داده شده است.

اگر بتوانید این بازی را با موفقیت به پایان برسانید، کلید همستر امروز دریافت خواهید کرد که در بالا سمت راست صفحه نمایش داده می‌شود. این پازل هر روز تغییر می‌کند. هرچند هنوز مشخص نیست که کلیدهایی که جمع‌آوری می‌کنید چه کاربردی دارند، ممکن است در آینده امتیازات خاصی برای کاربران به همراه داشته باشد. برای حل این پازل تنها ۳۵ ثانیه زمان دارید و در صورت عدم موفقیت، باید یک ساعت و نیم منتظر بمانید تا بتوانید دوباره بازی کنید. بنابراین، هر روز ۱۶ فرصت برای دریافت کلید در همستر کامبت دارید.

آموزش حل پازل و دریافت کلید در مینی گیم همستر ۲۳مرداد به‌صورت ویدئویی در این مطلب قرار داده شده است. با توجه به دشواری و زمان محدود برای انجام این مینی گیم، پیشنهاد می‌شود که حرکات ابتدایی ویدئو را به خاطر بسپارید و حرکات پایانی را هنگام بازی از روی ویدئو دنبال کنید. پس از چند بار تلاش، به احتمال زیاد موفق به حل پازل و دریافت کلید خواهید شد.

 

 

کارت همستر ۲۳ مرداد

کارت های امروز همستر 23 مرداد

کارتهای همستر امروز یا «Daily combo» بخشی از بازی همستر کامبت است که با پیدا کردن سه کارت امروز همستر، ۵ میلیون سکه به بازیکنان جایزه می‌دهد. برای ثبت کارت‌ها، باید کارت‌های معرفی‌شده را خریداری یا به‌روزرسانی کنید. گاهی برای دسترسی به برخی کارت‌ها نیاز است که بازیکنان جدیدی را با لینک ریفرال دعوت کنید یا کارت‌های قبلی را ارتقا دهید. سه کارت ویژه هر روز ممکن است در دسته‌های مختلف مانند Markets، PR&Team، Legal یا Specials قرار داشته باشند.