کد مورس همستر ۳۰ خرداد و کارت های امروز همستر ۳۰ خرداد

کد مورس همستر ۳۰ خرداد پنج میلیونی کد مورس همستر ۳۰خرداد مانند کد مورس همستر ۲۹ خرداد در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ شامل کلمه DAPP است. با استفاده از این کد در تاریخ ۳۰ خرداد، می‌توان یک میلیون سکه دریافت کرد. با ترفند کدمورس۳۰خرداد همستر در بازی همستر کمبات می تونید هر روز ۵ میلیون […]

3.5/5 - (4 امتیاز)

کد مورس همستر ۳۰ خرداد پنج میلیونی

کد مورس همستر ۳۰خرداد مانند کد مورس همستر ۲۹ خرداد در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ شامل کلمه DAPP است. با استفاده از این کد در تاریخ ۳۰ خرداد، می‌توان یک میلیون سکه دریافت کرد.

کد مورس همستر ۳۱ خرداد

با ترفند کدمورس۳۰خرداد همستر در بازی همستر کمبات می تونید هر روز ۵ میلیون سکه همستر رو به رایگان دریافت کنید . با دریافت این کارت ها در ربات و ایردراپ همستر ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ سکه همسر دریافت میکنید .

راهنمای پیدا کردن کد مورس همستر کامبت

اگر بازی همستر کامبت را انجام می‌دهید، احتمالاً اولین سوالی که هر روز صبح از خود می‌پرسید این است: « کد مورس ۳۰ خرداد همستر چیست؟»

پیدا کردن کد ۳۰ خرداد همستر کار چندان سختی نیست، زیرا احتمال دارد کد جدید آن روز از طریق گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی و حتی دوستان و آشنایان شما در تلگرام، «اینستاگرام» (Instagram) و سایر شبکه‌های اجتماعی به‌اشتراک گذاشته شده باشد.

نکته مهم دیگر این است که سازندگان بازی همستر کامبت اعلام کرده‌اند که کد مورس هر روز در ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران تغییر می‌کند. در این زمان، می‌توانید با مراجعه به حساب رسمی همستر کامبت در شبکه‌های اجتماعی مختلف، کد جدید را پیدا کنید یا منتظر بمانید که سایر گروه‌ها و کانال‌ها این کد را پیدا کنند و با شما به‌اشتراک بگذارند.

پس از یافتن کد مورس روزانه همستر کامبت، باید بدانید که برای وارد کردن هر حرف، چند بار ضربه بزنید یا چند بار ضربه خود را نگه دارید. برای این منظور، باید با اساس کار کد مورس امروز همستر ۳۰ خرداد آشنا باشید که در بخش بعدی اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه می‌کنیم.

کارت های امروز همستر ۳۰ خرداد

کارت ۳۰ خرداد همستر کامبت برای امروز، چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳، شامل ۵.۰۰۰.۰۰۰ سکه رایگان در بازی ایردراپ همستر می‌باشد و برای همه قابل استفاده است، اما محدودیت زمانی دارد.

کارت ۳۰ خرداد همستر