کد مورس همستر ۲۱ خرداد

کد مورس همستر امروز ۲۱ خرداد بازی همستر کامبت همچنان با فاصله زیادی از رقبای خود جلوتر است، اما آینده این بازی تلگرامی همچنان نامشخص است. در این قسمت، کد مورس امروز همستر کامبت را برای شما فراهم کرده‌ایم که می‌توانید از امتیاز یک میلیونی آن بهره‌مند شوید. برای دریافت کد یک میلیونی همستر ۲۱ […]

Rate this post

کد مورس همستر امروز ۲۱ خرداد

بازی همستر کامبت همچنان با فاصله زیادی از رقبای خود جلوتر است، اما آینده این بازی تلگرامی همچنان نامشخص است. در این قسمت، کد مورس امروز همستر کامبت را برای شما فراهم کرده‌ایم که می‌توانید از امتیاز یک میلیونی آن بهره‌مند شوید. برای دریافت کد یک میلیونی همستر ۲۱ خرداد از امشب ۲۰ خرداد تا فردا همین ساعت، ۲۱ خرداد ۱۴۰۳، فرصت دارید.

کد مورسی همستر امروز

کد مخفی امروز همستر : wEB3

نکته مهم:
پس از پایان هر حرف و اعمال کد مورس آن، کمی صبر کنید تا حرف انگلیسی کد مورس همستر ۲۱ خرداد ظاهر شود و در جایگاه خود بنشیند. از ضربه زدن‌های متوالی و تکراری خودداری کنید.

نحوه دریافت یک میلیون سکه در همستر کامبت

۱٫ برای فعال کردن حالت کد مورس، ابتدا طبق تصویر زیر، بر روی گزینه “Earn per tap” در قسمت بالا (سمت چپ) سه بار ضربه بزنید.
۲٫ پس از این کار، هاله قرمز رنگی مانند تصویر زیر بر روی همستر ظاهر می‌شود.
۳٫ همچنین عدد ۱,۰۰۰,۰۰۰ همراه با عبارت “Daily cipher” نمایان خواهد شد.

کارت های امروز همستر ۲۱خرداد

برای دریافت ۵ میلیون سکه در بخش کمبو همستر کامبت، باید سه کارت ویژه هر روز را از چهار بخش Markets، PR&Team، Legal و Specials خریداری کنید. یافتن این کارت‌ها میان صدها گزینه، زمان‌بر بوده و همچنین باعث کاهش سکه‌های فعلی شما خواهد شد. ما هر روز کارت‌های دیلی کمبو را برای شما قرار می‌دهیم تا بدون صرف زمان و سکه‌ی اضافی، بتوانید ۵ میلیون سکه همستر کامبت رایگان دریافت کنید.

کارت های امروز همستر ۲۱خرداد

چگونه در همستر بیشتر سکه جمع کنیم

برای جمع‌آوری بیشتر سکه در بازی همستر کامبت، می‌توانید از ترفند افزایش سکه همستر استفاده کنید:

  1. شرکت در بخش Exchange: در این بخش، با ضربه زدن روی سکه همستر در صفحه اصلی، می‌توانید سکه‌های مجازی جمع‌آوری کنید. همچنین می‌توانید از قابلیت‌های Boost برای افزایش تعداد سکه‌های دریافتی و افزایش ظرفیت انرژی خود استفاده کنید. روزانه ۶ انرژی رایگان نیز به شما داده می‌شود که می‌توانید از آن برای کلیک بیشتر استفاده کنید.
  2. استفاده از بخش Mine: با خرید کارت‌های استخراج در این بخش، به‌طور روزانه یا ساعتی سکه دریافت خواهید کرد. این کارت‌ها به‌صورت خودکار سکه به حساب شما اضافه می‌کنند.
  3. دعوت از دوستان: با اشتراک‌گذاری لینک دعوت اختصاصی خود و دعوت از دوستان، می‌توانید پاداش‌های سکه‌ای دریافت کنید. هر دعوت موفق می‌تواند ۵۰۰۰ سکه برای شما به همراه داشته باشد و اگر کاربر مورد نظر حساب تلگرام پریمیوم داشته باشد، این پاداش به ۲۵۰۰۰ سکه افزایش خواهد یافت.
  4. شرکت در رویدادها: با شرکت در رویدادهای مختلف بازی و کسب رتبه‌های برتر، می‌توانید جوایز و سکه‌های بیشتری کسب کنید. همچنین پیوستن به اتحادها و انجام ماموریت‌های گروهی نیز می‌تواند به شما در جمع‌آوری سکه بیشتر کمک کند.
  5. استفاده از برنامه‌های کلیک خودکار: برخی کاربران از اپلیکیشن‌های کلیک خودکار مانند Auto Clicker استفاده می‌کنند تا بدون نیاز به ضربه زدن دستی، سکه‌های بیشتری جمع‌آوری کنند.
  6. انجام کارهای ساده: انجام وظایف ساده مانند عضویت در کانال‌های یوتیوب، تلگرام، و ایکس (توییتر سابق) بازی نیز می‌تواند به شما سکه‌های اضافه به‌عنوان پاداش بدهد.

با استفاده از این روش‌ها، می‌توانید سکه‌های بیشتری در بازی همستر کامبت جمع‌آوری کرده و تجربه بهتری از بازی داشته باشید.