کد مورس همستر برای دریافت جایزه ۱۸ شهریور

کد مورس همستر برای دریافت جایزه ۱۸ شهریور با استفاده از کد مورس یک میلیونی امروز، ۱۸ شهریور، در بازی همستر کامبت، می‌توانید یک میلیون سکه همستر به موجودی خود اضافه کنید. کد مورس امروز بازی همستر کامبت کد مورس امروز برای احراز هویت: ‌KYC برای وارد کردنکد مورس همستر برای دریافت جایزه ۱۸ شهریور، […]

Rate this post

کد مورس همستر برای دریافت جایزه ۱۸ شهریور

با استفاده از کد مورس یک میلیونی امروز، ۱۸ شهریور، در بازی همستر کامبت، می‌توانید یک میلیون سکه همستر به موجودی خود اضافه کنید.

کد مورس امروز بازی همستر کامبت
کد مورس امروز برای احراز هویت: ‌KYC

کد مورس همستر برای دریافت جایزه 18 شهریور

برای وارد کردنکد مورس همستر برای دریافت جایزه ۱۸ شهریور، ابتدا یک بار روی بخش “Daily cipher” در بالای صفحه ضربه بزنید تا رنگ سکه مانند تصویر زیر به قرمز تغییر کند. پس از این مرحله، می‌توانید طبق راهنمای بالا، کد امروز را وارد کنید. به ازای هر • یک ضربه سریع بزنید و برای هر ـ انگشت خود را برای مدت کوتاهی روی صفحه نگه دارید. ویدئوی زیر نحوه وارد کردن کد مورس در بازی همستر کامبت را نمایش می‌دهد. آپدیت مودم تی پی لینک را مطالعه نمایید.

کد مورس یک قابلیت جذاب در بازی تلگرامی همستر کامبت است که با وارد کردن آن، هر روز می‌توانید یک میلیون سکه رایگان به عنوان پاداش دریافت کنید. این فرایند بسیار ساده است و در مدت کوتاهی انجام می‌شود.

کد مورس چیست

کد مورس یک روش قدیمی برای انتقال پیام است که به جای استفاده از حروف، از یک سری نشانه‌های کوتاه و بلند (ـ و •) تشکیل می‌شود. این روش در گذشته برای ارتباطات تلگرافی نیز به کار می‌رفت. تصویر زیر شامل راهنمای کامل حروف الفبای انگلیسی بر اساس کد مورس است. با استفاده از این راهنما و دانستن رمز روزانه همستر، می‌توانید به سادگی کد مورد نیاز را در بازی وارد کنید.