کد اینگما راکی رابیت ۲۸ مرداد

پاسخ امروز کد اینگما راکی رابیت ۲۸ مرداد کد اینگما راکی رابیت ۲۸ مرداد برای وارد کردن پاسخ معمای راکی رابیت و دریافت جایزه ۲.۵ میلیون سکه، ابتدا به بخش Mine رفته و سپس Enigma را انتخاب کنید. در این بخش می‌توانید با کشیدن و رها کردن هر کلمه، آن را در مکان صحیح خود […]

Rate this post

پاسخ امروز کد اینگما راکی رابیت ۲۸ مرداد

کد اینگما راکی رابیت

کد اینگما راکی رابیت ۲۸ مرداد

برای وارد کردن پاسخ معمای راکی رابیت و دریافت جایزه ۲.۵ میلیون سکه، ابتدا به بخش Mine رفته و سپس Enigma را انتخاب کنید. در این بخش می‌توانید با کشیدن و رها کردن هر کلمه، آن را در مکان صحیح خود قرار دهید. پس از اینکه عبارت‌ها به شکل درست مرتب شدند، دکمه Show را فشار دهید و سپس گزینه Claim را انتخاب کنید. این امکان روزانه سه بار برای شما فراهم است، اما اگر سه بار اشتباه کنید، باید تا روز بعد منتظر بمانید.

راکی رابیت (Rocky Rabbit) یک بازی جدید تلگرامی است که شخصیت اصلی آن یک خرگوش است. مشابه با بازی همستر کامبت، در این بازی هم کارت‌ها و یک کد روزانه با نام Enigma یا معمای راکی رابیت وجود دارد. شما با پیدا کردن و قرار دادن صحیح ۱۲ کلمه می‌توانید ۲.۵ میلیون سکه بازی را کسب کنید. پاسخ معمای راکی رابیت هر روز در ساعت ۱۹:۳۰ تغییر می‌کند. همچنین، اولین بازیکنی که این کد را کشف و معما را حل کند، ۲.۵ واحد تون کوین دریافت خواهد کرد.