کدمورس ۲۰ تیر همستر + کارت های ۲۰ تیر همستر

کد مورس همستر ۲۰ تیر کد مورس ۲۰تیر همستر کامبت کلیدواژه GAS است که می‌توانید مطابق راهنمای زیر آن را وارد کنید. برای ورود کدمورس۲۰تیر همستر امروز، ابتدا از طریق بخش “Daily cipher” در بالای صفحه وارد شوید تا نماد سکه‌ای به رنگ قرمز درآید، همانند تصویر نشان داده شده. پس از آن، مطابق دستورالعمل‌های […]

Rate this post

کد مورس همستر ۲۰ تیر

کد مورس ۲۰تیر همستر کامبت کلیدواژه GAS است که می‌توانید مطابق راهنمای زیر آن را وارد کنید.

کد مورس ۲۰تیر همستر

برای ورود کدمورس۲۰تیر همستر امروز، ابتدا از طریق بخش “Daily cipher” در بالای صفحه وارد شوید تا نماد سکه‌ای به رنگ قرمز درآید، همانند تصویر نشان داده شده. پس از آن، مطابق دستورالعمل‌های موجود، کد مورس امروز همستر ۲۰ تیر را وارد کنید. برای هر نقطه (•) یک بار به صفحه ضربه بزنید و برای هر خط (ـ) انگشت خود را برای چند لحظه روی صفحه نگه دارید.

کد همستر ۲۰ تیر در بازی تلگرامی همستر کمبات به عنوان یک ویژگی جذاب قرار داده شده است که با استفاده از آن می‌توانید روزانه یک میلیون سکه به صورت رایگان به دست آورید. فرایند وارد کردن کد مورس ۲۰ تیر در بازی بسیار ساده بوده و در مدت زمانی کوتاه قابل انجام است.

برای واردکردن کد همستر ۲۰ تیر چقدر زمان داریم

کد مورس ۲۰ تیر همستر در بازی همستر کامبت روزانه بروزرسانی می‌شود. شما برای وارد کردن هر کد جدید در همستر کامبت ۲۴ ساعت فرصت دارید و پس از این مدت، کد قدیمی منقضی شده و دیگر توسط ربات بازی پذیرفته نخواهد شد.با فعال کردن توربو همستر می توانید سکه های بیشتری دریافت کنید.

کارت های امروز همستر ۲۰

در هیاهوی جذاب بازی همستر کامبت، هر روز فرصت‌های جدیدی برای کسب سکه و پیشرفت سریع‌تر فراهم می‌شود. یکی از این فرصت‌های هیجان‌انگیز، بخش “ترکیب روزانه” یا Daily Combo است که به بازیکنان فرصت می‌دهد با کشف و فعال‌سازی کارت های ۲۰ تیر همستر، جایزه‌ای چشمگیر معادل پنج میلیون سکه به دست آورند.