کدمورس۳تیر همستر و کارت همستر ۳ تیر

کدمورس۳تیر با استفاده از کد مورس همستر ۳ تیر یک میلیونی مانند کدمورس۲تیر همستر ، می‌توانید یک میلیون سکه همستر به دارایی‌های خود در بازی همستر کامبت اضافه نمایید. کد مورس همستر امروز ۳ تیر با استفاده از کد مورس همستر ۳تیر، می‌توانید یک میلیون سکه همستر به دست آورید. نحوه استفاده از کد مورس […]

2.5/5 - (2 امتیاز)

کدمورس۳تیر

با استفاده از کد مورس همستر ۳ تیر یک میلیونی مانند کدمورس۲تیر همستر ، می‌توانید یک میلیون سکه همستر به دارایی‌های خود در بازی همستر کامبت اضافه نمایید.

کد مورس همستر امروز ۳ تیر

با استفاده از کد مورس همستر ۳تیر، می‌توانید یک میلیون سکه همستر به دست آورید.

نحوه استفاده از کد مورس همستر ۳تیر

بازیکنان در تلاشند تا بیشترین میزان سکه در بازی همستر را با کد مورس همستر ۳ تیر به دست آورند. برای افزایش سکه‌های خود، یکی از راه‌های موجود در بازی همستر کمبات تلگرام، دریافت ۱/۰۰۰/۰۰۰ (یک میلیون) سکه در ازای وارد کردن کد مورس ۳تیر همستر است.

برای استفاده از کد همستر ۳تیر امشب و دریافت سکه هدیه، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. وارد ربات بازی همستر شوید.
  2. بر روی گزینه “Daily cipher” کلیک کنید.
  3. پس از تغییر رنگ پس‌زمینه همستر از آبی به قرمز، کد ۳ تیر همستر را وارد کنید.

کارت های امروز همستر ۳ تیر

ربات تلگرامی همستر هر روز یک ایونت برگزار می‌کند که در آن بازیکنان باید سه کارت همستر ۳ تیر پنج میلیونی را به صورت شانسی در بخش ماین (Mine) پیدا کنند تا ۵ میلیون سکه هدیه دریافت کنند. این کارت های همستر ۳ تیر ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران آپدیت می‌شوند و بازیکنان ۲۴ ساعت فرصت دارند تا آن‌ها را پیدا کنند.

کارت های امروز همستر ۳ تیر

با استفاده از کارت همستر ۳تیر، می‌توانید ۵ میلیون سکه هدیه دریافت کنید.

کارت های امروز همستر ۳تیر

روش زدن کارت همستر ۳تیر

ابتدا از پایین گزینه ماین را راس ساعت ۱۵:۳۰ انتخاب کنید. سپس روی هرکدام از سه کارت با علامت سوال کلیک کنید تا بتوانید جایزه را پیدا کنید.

کافی است بدون رعایت ترتیب، سه کارتی که ما در آن ساعت قرار می‌دهیم را انتخاب کنید. ما همچنین به شما می‌گوییم که هر کارت در چه بخشی قرار دارد.

امروز هر یک میلیون همستر که فرمول آن بر حسب پرافیت یا سکه معلوم نیست، حدود ۱۳۶ تومان قیمت دارد.

در این لحظه، هر واحد از Hamster با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۲ دلار و با احتساب نرخ تتر ۵۹،۳۰۶ تومان معادل ۰.۰۰۰۱ تومان معامله می‌شود.

حجم مبادلات روزانه آن ۱.۸۸ میلیون دلار است و قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۱۱.۰۳% افزایش یافته است.