آموزش فعال کردن توربو همستر

توربو همستر چگونه فعال میشود برای فعال کردن توربو همستر کمبات در بازی HamsterKombat، شما باید موارد زیر را انجام دهید: سطح انرژی و توربو: اطمینان حاصل کنید که سطح انرژی کافی برای فعال کردن حالت توربو دارید. بازی به طور خودکار حالت توربو را فعال می‌کند زمانی که انرژی کافی دارید و یا می‌توانید […]

4.1/5 - (9 امتیاز)

توربو همستر چگونه فعال میشود

برای فعال کردن توربو همستر کمبات در بازی HamsterKombat، شما باید موارد زیر را انجام دهید:

  1. سطح انرژی و توربو: اطمینان حاصل کنید که سطح انرژی کافی برای فعال کردن حالت توربو دارید. بازی به طور خودکار حالت توربو را فعال می‌کند زمانی که انرژی کافی دارید و یا می‌توانید به صورت دستی آن را فعال کنید.
  2. تنظیمات بوت: اگر از بات‌های تلگرام استفاده می‌کنید، می‌توانید از طریق فایل تنظیمات مشخص کنید که چه زمانی حالت توربو فعال شود و چند ضربه به طور خودکار اضافه شود.

توربو همستر را چگونه فعال کنیم

توربو همستر چیست

در پایین اولین صفحه بازی، دکمه‌ای به نام Boost وجود دارد که با کلیک بر روی آن می‌توانید سکه‌های خود را افزایش دهید. با استفاده از گزینه Full Energy می‌توانید روزی ۶ بار نوار انرژی خود را پر کنید، اما هر بار استفاده از این قابلیت به مدت یک ساعت غیرفعال می‌شود. گزینه Turbo همستر که برای افزایش سکه‌های دریافتی در هر ضربه است، هنوز فعال نشده است. این دو گزینه از تقویت‌کننده‌های رایگان بازی هستند.

در بازی همستر کامبت، مثل نات کوین، قابلیت‌های پولی هم وجود دارد که برای استفاده از آن‌ها باید سکه‌های خود را خرج کنید. با افزایش سطح Multitap، تعداد سکه‌های دریافتی شما در هر ضربه افزایش می‌یابد و با افزایش سطح Energy Limit می‌توانید موجودی سکه‌های خود را در نوار انرژی بیشتر کنید. از این تقویت‌کننده‌ها برای افزایش سطح و درآمد سکه‌ای خود استفاده کنید تا بازی را بهتر و جذاب‌تر تجربه کنید.

بازی همستر کامبت چیست

در دنیای پرهیاهوی بازی‌های کریپتویی، همستر کامبت در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۴ (۶ فروردین ۱۴۰۳) راه‌اندازی شد. این پروژه به سرعت توجه جامعه‌ی ارز دیجیتال را به خود جلب کرد و تنها پس از ۱۱ روز از راه‌اندازی، به رکورد یک میلیون کاربر رسید و این تعداد هر روز افزایش می‌یابد. طبق ادعای سازندگان Hamster Kombat، تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر و ۴۰ میلیون کاربر فعال روزانه دارد.

همستر کامبت یک بازی تلگرامی است که در آن کاربران می‌توانند ابتدا با ضربه زدن روی نمایشگر گوشی و با گذشت زمان با افزایش پرافیت (profit per hour)، سکه‌های مجازی کسب کنند؛ سکه‌هایی که ممکن است به ایردراپ و در نهایت به پول واقعی تبدیل شوند. هرچند در حال حاضر همستر کامبت فقط یک بازی است، اما احتمال ایردراپ آن وجود دارد. این به این معناست که افرادی که سکه‌های داخل بازی را جمع‌آوری می‌کنند، ممکن است در طول TGE (رویداد ایجاد توکن) واجد شرایط ایردراپ شوند. به عبارت دیگر، در صورت لیست‌شدن پروژه در صرافی‌ها، قیمت ارز همستر با هر نرخی که سازندگان آن تعیین کنند، مشخص خواهد شد و در آن صورت امکان فروش سکه‌ها و تبدیل آن‌ها به پول واقعی فراهم می‌شود. قیمت همستر کامبت تا زمانی که این پروژه در صرافی‌ها لیست نشود، مشخص نخواهد بود.

طبق اعلام توسعه‌دهندگان Hamster Kombat، توکن این پروژه بر بستر بلاک چین TON ایجاد خواهد شد.

روش کسب درآمد از بازی همستر

کاربران می‌توانند با استفاده از ترفند همستر به دو روش در همستر کامبت سکه جمع کنند: ضربه‌زدن روی صفحه (Tap to Earn) و جمع‌آوری خودکار سکه با سیستم پرافیت ساعتی (profit per hour) که نیازمند خرید و ارتقاء کارت‌ها است.

یکی از مهم‌ترین سوالات کاربران این است که آیا باید تعداد سکه‌ها را افزایش دهند یا میزان پرافیت ساعتی را. در ابتدای ورود به بازی، ناچار هستید با ضربه‌زدن سکه جمع کنید تا بتوانید سکه‌ها را برای خرید و ارتقاء کارت‌های داخل بازی همستر کامبت خرج کنید. هرچقدر که به مراحل بالاتری بروید، حتی با افزایش انرژی و تعداد سکه دریافتی در هر ضربه، تاثیر ضربه زدن روی صفحه کمتر می‌شود و در نهایت پرافیت تعیین‌کننده خواهد بود.

خرید کارت‌ها به افزایش پرافیت ساعتی شما کمک می‌کند؛ یعنی پس از مدت کوتاهی دیگر لازم نیست روی صفحه ضربه بزنید، زیرا به میزان پرافیت ساعتی‌تان، بازی به‌طور خودکار و بسیار بیشتر از زمانی که روی صفحه می‌زدید، برایتان سکه جمع‌آوری خواهد کرد.

هنوز دقیقاً مشخص نیست که معیار نهایی همستر کامبت برای ایردراپ توکن‌های پروژه چه خواهد بود. برخی باور دارند که ترکیبی از پرافیت و تعداد سکه‌ها بهترین گزینه است؛ اما این موضوع به‌طور رسمی تأیید نشده است.

گرفتن سکه های بیشتر در همستر

  1. ضربه زدن روی صفحه (Tap to Earn): این روش اولیه جمع‌آوری سکه‌ها است. با ضربه زدن مداوم روی صفحه گوشی می‌توانید سکه‌ها را جمع‌آوری کنید.
  2. خرید و ارتقاء کارت‌ها: با خرید کارت‌ها و ارتقاء آن‌ها، پرافیت ساعتی (profit per hour) خود را افزایش دهید. این کار باعث می‌شود حتی در زمانی که بازی نمی‌کنید، سکه‌ها به‌صورت خودکار جمع‌آوری شوند【۱۳†source】【۱۴†source】.
  3. استفاده از Combo Cards: کارت‌های ترکیبی که به‌صورت روزانه در ساعت ۳:۰۰ بعد از ظهر به وقت مسکو در دسترس هستند، می‌توانند تا ۵ میلیون سکه به شما بدهند. این کارت‌ها را با ترکیب کارت‌های مختلف به‌دست آورید تا تأثیر بیشتری در بازی داشته باشید.
  4. مأموریت‌ها و کوئست‌های روزانه: انجام مأموریت‌ها و کوئست‌های روزانه به شما امکان می‌دهد سکه‌های بیشتری کسب کنید. این مأموریت‌ها هر روز تغییر می‌کنند، بنابراین باید مرتباً وارد بازی شوید تا به‌روز باشید.
  5. دعوت از دوستان: استفاده از برنامه‌های ارجاع و دعوت از دوستان به بازی، می‌تواند به شما سکه‌های بیشتری بدهد. حتی می‌توانید با استفاده از شماره‌های مجازی، حساب‌های جدیدی ایجاد کنید و آن‌ها را به‌عنوان ارجاع‌های جدید به بازی اضافه کنید تا سکه‌های بیشتری کسب کنید.