راهنمای خرید گوشی موبایل_ بهمن ۱۴۰٢

راهنمای خرید گوشی موبایل – بهمن ماه ۱۴۰٢ شاید اگر چند سال پیش، برای خرید گوشی هوشمند به بازار مراجعه می‌کردید، در عرض چند ساعت به آسانی بهترین گوشی را انتخاب و خرید می‌کردید. اما اکنون، فرآیند انتخاب گوشی بسیار پیچیده‌تر شده است. هر ماه چندین گوشی جدید وارد بازار می‌شوند و گوشی‌های قدیمی‌تر را […]

Rate this post

راهنمای خرید گوشی موبایل – بهمن ماه ۱۴۰٢

شاید اگر چند سال پیش، برای خرید گوشی هوشمند به بازار مراجعه می‌کردید، در عرض چند ساعت به آسانی بهترین گوشی را انتخاب و خرید می‌کردید. اما اکنون، فرآیند انتخاب گوشی بسیار پیچیده‌تر شده است. هر ماه چندین گوشی جدید وارد بازار می‌شوند و گوشی‌های قدیمی‌تر را جایگزین می‌کنند. در راهنمای خرید گوشی موبایل، به صورت ماهانه بهترین گوشی‌ها در دسته‌های قیمتی مختلف را معرفی می‌کنیم. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا با در نظر گرفتن بودجه خود، گزینه‌ی بهتری را برای خرید گوشی انتخاب کنید.

قیمت آیفون‌ها در چند ماه گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است و اکنون ثبت‌نام آیفون‌های سری ۱۴ و بالاتر متوقف شده است. اگر به خرید یک آیفون فکر می‌کنید، در حال حاضر می‌توانید یکی از مدل‌های آیفون ۱۳ را بر اساس نیازهای خود انتخاب کنید.

در راهنمای انتخاب گوشی موبایل، اصلی‌ترین معیاری که مد نظر قرار داده‌ایم، نسبت “عملکرد به هزینه” است. همچنین، تنها مدل‌هایی که با گارانتی اصلی ثبت نام کرده‌اند، مورد معرفی قرار گرفته‌اند. در بخش مشخصات سخت‌افزاری، تنها از گوشی‌هایی با حداقل ۲ گیگابایت رم استفاده کرده‌ایم و مدل‌های با ارتقاء لوکسی، تولید محدود، یا دسترسی محدود در بازار رد شده‌اند.

مانند ماه‌های گذشته، در راهنمای خرید گوشی موبایل، هیچ گونه گزینه‌ی معتبر و کارآمدی در زیر سه میلیون تومان وجود ندارد. بنابراین حداقل قیمتی که می‌بایست برای گوشی‌ها در نظر گیرید، حدوداً سه میلیون تومان است. اگر به دنبال گوشی‌های با قیمت پایین‌تر هستید، پیشنهاد می‌شود که به گوشی‌های دست دوم روی آورید.

راهنمای خرید گوشی موبایل تا ۴ میلیون تومان

اخیراً، افزایش چشمگیر قیمت‌ها باعث شده که راهنمای خرید گوشی موبایل در دیجیاتو برای گوشی‌هایی با قیمت حدود ٣ میلیون تومان یا بیشتر تغییر کند. در این رده قیمتی، نباید انتظار داشته باشید که نمایشگر فول اچ‌دی یا ویژگی‌های رده‌بالا در دستگاه‌ها وجود داشته باشد، اما گزینه‌هایی در این محدوده قیمتی وجود دارند که می‌توانند به شما امکان ورود به دنیای اندروید را فراهم کنند. با کاهش قیمت‌ها در طول ماه‌های گذشته، انتخاب‌های جذابی در این رده قیمتی به بازار آمده‌اند.

  • موتورولا Moto E13 مدل ۲/۶۴ گیگابایتی؛ ۳ میلیون تومان
  • شیائومی ردمی A2 پلاس مدل ۳/۶۴ گیگابایتی؛ ۳.۴ میلیون تومان
  • گلکسی A04 مدل ۳/۳۲ گیگابایتی ؛ ۴ میلیون تومان

 

راهنمای خرید گوشی موبایل تا ۵ میلیون تومان

در صورت تمایل به خرید گوشی با هزینه حداکثر ۵ میلیون تومان، گزینه‌های جذابی از برندهای شیائومی و سامسونگ در این رده قیمتی موجود هستند که از ارزش خرید بالایی نیز بهره‌مندند.

  • شیائومی ردمی ۱۲C مدل ۳/۶۴ گیگابایتی؛ ۴.۱ میلیون تومان
  • سامسونگ گلکسی A05 مدل ۴/۶۴ گیگابایتی؛ ۴.۵ میلیون تومان
  • شیائومی پوکو M5 مدل ۴/۱۲۸ گیگابایتی؛ ۴.۸ میلیون تومان

راهنمای خرید گوشی موبایل تا ۶ میلیون تومان

برای خرید گوشی موبایل در بهمن ۱۴۰۲ با محدوده قیمتی ۵ تا ۶ میلیون تومان، دیجیاتو به شما گزینه‌های جذاب و متنوعی را معرفی می‌کند. این گوشی‌ها به عنوان دستگاه‌های اقتصادی با ارزش شناخته می‌شوند و توانایی برآورده کردن نیازهای شما در اکثر زمینه‌ها را دارند. علاوه بر این، این گوشی‌ها قادر به اجرای بازی‌های نسبتاً سنگین هم هستند.

  • ریلمی Narzo 50 مدل ۴/١٢٨ گیگابایتی؛ ۵ میلیون تومان
  • شیائومی پوکو M5s مدل ۴/۱۲۸ گیگابایتی ؛ ۵.۵ میلیون تومان

راهنمای خرید گوشی موبایل تا ۷ میلیون تومان

در راهنمای خرید گوشی موبایل بهمن ۱۴۰۲، دو گزینه بسیار جذاب و ارزشمند را برای شما برای خرید پیشنهاد می‌دهیم. این دو گزینه نسبت به رده قیمتی خود کم‌نقص هستند.

سامسونگ گلکسی A15 مدل ۴/١٢٨ گیگابایتی؛ ۷ میلیون تومان
شیائومی ردمی نوت ۱۲ ۴G مدل ٨/۲۵۶ گیگابایتی؛ ۷ میلیون تومان

راهنمای خرید گوشی موبایل تا ۱۰ میلیون تومان

قبلاً، در بازه قیمتی نزدیک به ۱۰ میلیون تومان، ما می‌توانستیم گوشی‌های قدرتمند یا حتی پرچمدار را ببینیم. اما وضعیت کاملاً تغییر کرده است. با این حال، هنوز هم در رده قیمتی کم‌تر از ١۰ میلیون تومان، گزینه‌های جذابی از سامسونگ و شیائومی موجود هستند.

  • شیائومی ردمی نوت ۱۲S مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی؛ ۷.۵ میلیون تومان
  • شیائومی پوکو X5 5G مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی؛ ۱۰ میلیون تومان

راهنمای خرید گوشی موبایل تا ١۵ میلیون تومان

در این محدوده قیمتی، به عنوان راهنمای خرید گوشی موبایل در دیجیاتو، نهایتاً می‌توان به خرید برخی از گوشی‌های میان‌رده جذاب فکر کرد. هر یک از این گوشی‌ها ویژگی‌های خود را دارند، و انتخاب نهایی بیشتر به سلیقه شما وابسته است.

  1. سامسونگ گلکسی A34 مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی؛ ۱۰.۵ میلیون تومان
  2. گلکسی A54 مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی؛ ۱۳ میلیون تومان
  3. شیائومی پوکو X5 پرو ۵G مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی؛ ۱۴ میلیون تومان

راهنمای خرید گوشی موبایل تا ۲۰ میلیون تومان

اگر به دنبال یک گوشی موبایل با دوربین برتر هستید و یا به دنبال گوشی‌های میان‌رده با عملکرد قوی تری می‌گردید، در راهنمای خرید گوشی موبایل دیجیاتو، باید در رده قیمتی معین به دنبال بهترین انتخاب‌ها جستجو کنید.

  • ریلمی ۱۱ پرو پلاس مدل ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی؛ ۱۵.۵ میلیون تومان
  • شیائومی پوکو F5 مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی؛ ۱۶.۵ میلیون تومان
  • موتورولا Edge 40 مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی؛ ۱۷ میلیون تومان
  • شیائومی ۱۳T مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی؛ ۲۰ میلیون تومان

راهنمای خرید گوشی موبایل بین ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان

تا ماه‌های اخیر، تنها یک انتخاب در بازه قیمتی ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان برای خرید وجود داشت. اما اکنون، گوشی‌های جدید و جذابی در این محدوده قیمتی مورد توجه قرار گرفته‌اند. همچنین، در دسته‌بندی قیمتی بالاتر از ۳۰ میلیون تومان نیز گزینه‌های جذابی در دسترس قرار دارد. در این راهنمای خرید گوشی موبایل دیجیاتو، ما به شما بهترین گزینه‌ها را معرفی خواهیم کرد.

لطفا توجه داشته باشید که سری گلکسی S24 به عنوان جدیدترین پرچمداران سامسونگ به بازار ایران وارد شده‌اند. با این حال، به دلیل تازه‌ترین بودن این محصولات، قیمت آن‌ها نسبتاً بالاست و ممکن است در حال حاضر خرید آن‌ها توصیه نشود. با این حال، ما شما را از جزئیات قیمت و فروش جدیدترین پرچمداران سامسونگ در ایران آگاه خواهیم کرد.

  1. ریلمی GT3 مدل ۱۶/۱۰۲۴ گیگابایتی؛ ۲۳ میلیون تومان
  2. گلکسی S23 FE مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی؛ ۲۳ میلیون تومان
  3. شیائومی ۱۳T پرو مدل ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی؛ ۲۷.۵ میلیون تومان
  4. ناتینگ فون ۲ مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی؛ ۳۱ میلیون تومان
  5. سامسونگ گلکسی S23 مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی؛ ۴۰ میلیون تومان
  6. شیائومی ۱۳ اولترا مدل ۱۶/۵۱۲ گیگابایتی؛ ۵۲ میلیون تومان