آیفون SE 4 ارزان ترین گوشی اپل

آیفون SE 4 که در اینده قرار است با جزئیات بیشتری به طرفداران اپل معرفی شود به احتمال زیاد ارزان ترین گوشی اپل موجود در بازار باشد.به نقل از افشاگران آیفون SE 4 با تغیرات ظاهری همراه است.
Rate this post

آیفون SE 4 ارزان ترین گوشی اپل

یک فرد افشاگر اعلام کرده است که نسل جدید آیفون SE از آیفون ۱۶ الهام گرفته و دارای یک نمای پشتی مشابه آن خواهد بود، همچنین در بالای صفحه نمایش آن حفره‌ای برای داینامیک آیلند وجود دارد. این اظهارات مغایر با گزارشات قبلی افشاگران بوده که می‌گفتند آیفون SE با طراحی مشابه آیفون ۱۴ عرضه خواهد شد و در بالای صفحه نمایشش بریدگی خواهد داشت. به علاوه، حساب کاربری ماجین بو در شبکه اجتماعی ایکس ادعا کرده است که آیفون SE ۴ اپل در بالای صفحه نمایشش یک حفره‌ی کپسولی خواهد داشت تا بریدگی به طور کامل حذف شود.

آیفون SE 4 با طراحی پنل پشتی مشابه آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس عرضه خواهد شد و با یک دوربین عقب عمودی تجهیز خواهد شد. این گوشی، به‌طور متمرکز در میان‌رده‌ی محصولات اپل قرار می‌گیرد و میکروفون و فلاش LED در زیر دوربین قرار خواهند گرفت، به‌صورتی‌که به صورت برجسته‌ای به نمایش در می‌آیند.

فردی که ادعای حضور داینامیک آیلند در آیفون SE 4 را مطرح کرده، سابقه‌ی قابل توجهی در افشای اطلاعات ندارد. او البته به صراحت اعلام کرده که اطلاعات جدید هنوز تأیید نشده‌اند. احتمالاً اپل در حال بررسی و ایده‌پردازی است و اینکه آیا آنچه که ماجین بو توصیف کرده، در نسخه نهایی محصول استفاده خواهد شد، هنوز قطعی نیست.

نسل بعدی آیفون SE احتمالاً در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد. هرچند قیمت دقیق این گوشی مشخص نیست، اما احتمالاً با توجه به قیمت و مشخصات فنی آن، این دستگاه به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های میان رده شناخته خواهد شد.به تازگی رکورد آیفون ۱۵ پرو مکس در سرعت دانلود سر و صدای بسیاری کرده.

معرفی آیفون SE 4

اپل با معرفی آیفون SE 4، طراحی آیفون ۷ را از بازار کنار می‌گذارد

جزئیات بیشتری از نسل چهارم آیفون SE به همراه تغییرات بزرگ در طراحی این خانواده و استفاده از دکمه اکشن و مودم انحصاری اعلام شده است. این اطلاعات منبعی از گزارشات MacRumors است که نشان می‌دهد آیفون SE 4 از طراحی مشتق شده از آیفون ۱۴ بهره می‌برد. با اعمال تغییراتی در شاسی آیفون ۱۴ و استفاده از شاسی اصلاح‌شده، این گوشی اقتصادی از پارامترهای تست آیفون ۱۴ نیز استفاده خواهد کرد.

طراحی جدید آیفون SE 4 انتظار می‌رود شباهت‌هایی با آیفون XR داشته باشد، اما با تغییرات بزرگی که شامل دکمه اکشن و درگاه USB-C نیز می‌شود، این گوشی دارای یک زمینه طراحی جذاب و متفاوت است.

با نصب کانکتور E85 یا USB-C بر روی آیفون SE 4، امکانات متنوعی از جمله اتصال به مانیتور ۴K HDR و اتصال به اترنت شبکه سیمی با استفاده از دانگل USB-C به اترنت در دسترس خواهد بود، که این تغییرات نشان از توسعه‌ی قابل توجه در قابلیت‌های اتصالی این گوشی دارد.

در ضمن، اضافه شدن دکمه اکشن به آیفون SE 4 امکان ارسال فرمان‌های مختلفی به گوشی را فراهم می‌کند، که این دکمه متعدد الاستیک بر روی آیفون ۱۵ پرو نیز به‌کار گرفته شده است. از جمله تغییرات دیگر در طراحی، از لبه‌های منحنی نرمی که در آیفون ۱۵ مشاهده شد، در آیفون SE 4 صحبتی نیست.

بنابراین، انتظار می‌رود که آیفون SE 4 با تغییرات قابل توجه در طراحی و امکانات اتصالی، به عنوان یک گوشی اقتصادی از اپل، توجه زیادی به خود جلب کند.

طراحی دوربین احتمالی آیفون SE 4

درباره طراحی پشت گوشی iPhone 4 SE باید گفت که همچنان یک دوربین به‌همراه فلش، با چیدمانی شبیه به نسل سوم آیفون SE (آیفون SE 2022)، در پشت این گوشی جا می‌گیرد. البته هنوز نمی‌توان با اطمینان از جزئیات طراحی دوربین صحبت کرد. اپل حداقل پنج طرح مختلف برای برآمدگی دوربین ایجاد کرده است که تفاوت‌های جزئی بین آن‌ها وجود دارد.

به طور کلی، طراحی دوربین آیفون را می‌توان به دو دسته‌ی عمده تقسیم کرد:

  • دوربین و فلش در یک برآمدگی مستطیلی قرار گرفته‌اند.
  • فقط دوربین در برآمدگی قرار دارد و فلش روی سطح قاب پشتی تعبیه می‌شود.

اطلاعات غیررسمی اولیه نشان می‌دهد که آیفون SE 4 احتمالاً به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که ارتقای قابل توجهی نسبت به مدل قبلی خواهد داشت. همچنین، مدل بعدی گوشی اقتصادی اپل از پنل OLED جدیدی استفاده می‌کند که از آیفون ۱۴ به‌ارث برده شده است.

با توجه به تغییر در طراحی و استفاده از پنل جدید نمایشگر، گفته می‌شود که دیگر خبری از دکمه Home با تکنولوژی Touch ID نخواهد بود و به‌جای آن از Face ID استفاده خواهد شد. تا این لحظه، ارجاعات زیادی به استفاده از Face ID و سخت‌افزار مرتبط با آن در نسل جدید SE اشاره دارد.