آموزش دیلیت اکانت تلگرام

دیلیت اکانت تلگرام می تواند یک موضوع مهم برای کاربران این پیام رسان پر طرفدار باشد. در ادامه حذف اکانت تلگرام با شماره تلفن را به طور کامل به شما آموزش داده ایم.
Rate this post

نحوه دیلیت اکانت تلگرام اصلی

تلگرام به عنوان یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان با جدید ترین آپدیت تلگرام در سراسر دنیا شناخته می‌شود و دارای تعداد زیادی کاربر است. این برنامه ویژگی‌های فراوان و جالبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و تقریباً به عنوان یک اپلیکیشن پیام‌رسان بی‌عیب و نقص شناخته می‌شود. یکی از ویژگی‌های برجسته و قابل توجه تلگرام، امکان ذخیره‌سازی همه پیام‌های گذشته است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا هر زمان وارد حساب کاربری خود شوند، بتوانند به اطلاعات قبلی دسترسی داشته باشند. ممکن است برخی اوقات تصمیم بگیرید که حساب کاربری تلگرام خود را حذف کنید. در ادامه، نحوه حذف حساب کاربری اصلی تلگرام را به شما آموزش می‌دهیم.

چگونه دیلیت اکانت تلگرام انجام بدیم؟

حذف حساب کاربری تلگرام از طریق یک لینک مستقیم امکان‌پذیر است و شامل چندین مرحله آسان و مشخص می‌شود که در اینجا به صورت کامل توضیح داده خواهد شد. لازم به ذکر است که پس از حذف فوری حساب کاربری تلگرام، دیگر امکان دسترسی به آن وجود نخواهد داشت و تمامی داده‌های موجود در حساب نیز حذف خواهند شد.

دیلیت اکانت تلگرام 1

  • شماره تلفن اکانتی که می‌خواهید آن را حذف کنید را وارد کنید.
  • وارد تلگرام خود شوید و کد ارسال شده را پیدا کنید. این کد را در باکس نمایش داده شده وارد کرده و Sign In را بزنید.

دیلیت اکانت تلگرام 2

  • در باکس Why are you leaving دلیل تلگرام دیلیت اکانت را وارد کرده و بعد به روی Delete My Account کلیک کنید (نیازی نیست حتما دلیلی بنویسید).

دیلیت اکانت تلگرام 3

  • در نهایت مجدد Yes, Delete My Account را بزنید تا دیلیت اکانت تلگرام فوری با موفقیت انجام شود.

دیلیت اکانت تلگرام 5

دیلیت اکانت تلگرام 6

در نظر داشته باشید که هیچ نیازی به دانلود برنامه دیلیت اکانت تلگرام وجود ندارد و شما برای دیلیت اکانت تلگرام تنها کافیست از طریق لینک گفته شده در بالا اقدام کنید.

نحوه دیلیت اکانت تلگرام پس از مدتی فعال نبودن

تلگرام، به عنوان یک برنامه پیام‌رسان، داده‌های حیاتی و اساسی کاربران را در خود ذخیره می‌کند و برای افزایش حریم خصوصی، قابلیت مفیدی را فراهم آورده است که به کاربران اجازه می‌دهد حساب کاربری خود را پس از دوره‌ای از عدم فعالیت خودکار حذف کنند. به عنوان مثال، بدون نیاز به استفاده از برنامه‌های حذف حساب خاص، می‌توانید حساب خود را پس از عدم فعالیت ۶ ماهه به طور خودکار حذف کنید.

دیلیت اکانت تلگرام 4

  • وارد برنامه تلگرام شوید.
  • به روی سه خط بالای نمایشگر کلیک کنید.
  • وارد Settings شوید.
  • وارد بخش Privacy and Security شوید.
  • از بخش Delete My Account به روی گزینه if away for کلیک کنید.
  • حال یکی از گزینه‌های ۱ ماه، ۳ ماه، ۶ ماه یا ۱ سال را انتخاب کنید.
  • تمام! اگر شما ۳ ماه را انتخاب کنید و ۳ ماه آنلاین نشوید اکانت شما به صورت خودکار از بین می‌رود.

حذف خودکار اکانت تلگرام

تلگرام از ابتدا دارای یک ویژگی است که در صورت عدم ورود به حساب کاربری برای مدت زمانی طولانی، حساب به طور اتوماتیک پاک می‌شود. بطور پیش فرض، این مدت زمان روی شش ماه تنظیم شده است، به این معنا که اگر کاربر تا شش ماه پس از آخرین بار ورود به تلگرام، دوباره وارد حساب خود نشود، حساب کاربری به صورت اتوماتیک حذف خواهد شد.

یک نکته قابل توجه این است که شما امکان دارید از طریق بخش تنظیمات در نرم‌افزار تلگرام، زمان حذف خودکار حساب کاربری خود را تنظیم کنید. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا با کاهش زمان مورد نظر، فرآیند حذف خودکار حساب تلگرامی خود را تسریع بخشید یا با افزایش این مدت، از حذف شدن خودکار حساب خود جلوگیری نمایید. دامنه تنظیم این زمان از یک ماه تا حداکثر یک سال قابل تغییر است.

برای این منظور شما باید مسیر زیر را دنبال نمایید:

دیلیت اکانت تلگرام 7

نتیجه گیری

در این نوشتار، روش حذف دائمی حساب کاربری تلگرام را شرح داده‌ایم و بیان کرده‌ایم که نیازی به استفاده از برنامه‌های جانبی برای حذف حساب تلگرام نیست. می‌توانید به آسانی و فقط با چند گام ساده، حساب کاربری خود را به طور کامل و رسماً حذف کنید.

سوالات متداول دیلیت اکانت تلگرام

  • دیلیت اکانت تلگرام چگونه است؟ شما تنها کافیست وارد لینک دیلیت اکانت تلگرام شوید و چند مرحله بسیار ساده را پشت سر بگذارید تا اکانت تلگرام شما برای همیشه حذف شود.
  • سایت دیلیت اکانت تلگرام چه آدرسی دارد؟ در مطلب لینک مستقیم این سایت را عنوان کرده‌ایم و شما به راحتی با انتخاب این لینک می‌توانید مراحل را آغاز کنید.