خانواده فیبلمن برنده جایزه منتخب مردمی تورنتو شد

فیلم خانواده فیبلمن برنده جایزه برگزیده مردمی تورنتو شد که به کسب موفقیت این فیلم در فصل جوایز کمک بسیاری کرد.
5/5 - (72 امتیاز)

فیلم خانواده فیبلمن

به گزارش مجله تکمینت، فیلم سینمایی «خانواده فیبلمن» ساخت استیون اسپیلبرگ برنده جایزه منتخب مردمی جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو شد. داستان زندگی ‌نامه ی استیون اسپیلبرگ با عنوان «خانواده فیبلمن» منتخب مردم جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو شد و به کسب‌ موفقیت این فیلم در فصل جوایز کمک شایانی کرد.جایزه انتخاب مردم جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو(TIFF)  یکی از قابل اعتمادترین پیش‌بینی کننده‌های موفقیت نهایی اسکار است.

در سال‌های اخیر، برندگانی مانند «کتاب سبز» و «سرزمین عشایر» که برگزیده همین بخش جشنواره تورنتو بوده‌اند، جایزه بهترین فیلم اسکار را به دست آوردند. دیگر دریافت‌ کنندگان اخیر جایزه انتخاب مردمی جشنواره فیلم تورنتو، همچون «سه بیلبورد خارج از ابینگ، میسوری»، «لا لا لند» و «خرگوش جوجو»، در دوره خود، نامزدهای بهترین فیلم و برندگان اصلی در طول فصل جوایز بودند. از وقتی که بخش انتخابی مردم جشنواره تورنتو در سال ۱۹۷۸ ایجاد شده، تا به امروز هفت برنده، جایزه بهترین فیلم اسکار را دریافت کرده‌اند که پنج مورد از آنها در ۲۰ سال گذشته بوده است. میشل ویلیامز، پل دانو، ست روگن و گابریل لابل در نقش سام فِیبلمن در فیلم «خانواده فِیبلمن» اسپیلبرگ نقش‌آفرینی کرده‌اند. این فیلم در اولین اکران جهانی خود، به دلیل توجه زیاد مخاطبین مورد استقبال قرار گرفت.

شخصیت‌های فیلم

شخصیت‌های فیلم “خانواده فِیبلمن” بسیار واقعی و چالش‌هایی که با آنها روبرو می‌شوند، برای تماشاگران قابل هم‌دلی هستند. از مشکلات مالی تا تنش‌های انسانی درون خانواده، هر شخصیت دارای یک داستان جذاب و پیچیده است که بخشی از فیلم می‌باشد.

نوآوری‌های فیلم

یکی از نکات جالب این فیلم، استفاده از تکنیک‌های سینمایی متنوع است. از جمله تصاویر جاروب، کادرهای ثابت، و تکنیک‌های مونتاژ که تاثیر بزرگی در تجسم داستان و شخصیت‌ها دارند. همچنین، موسیقی متن این فیلم نیز به تداخل و هماهنگی بسیاری با تصاویر و داستان کمک می‌کند.