گوگل رسماً پیکسل تبلت را معرفی کرد

تبلت گوگل زندگی نامه گوگل بسیار جالب است و گوگل برای اولین بار در سال گذشته اعلام کرده بود که قصد عرضه یک تبلت جدید را دارد. اما در کنفرانس شلوغ I/O 2023، این شرکت نهایتاً رونمایی از تبلت پیکسل را انجام داد. این محصول از تراشه قدرتمند تنسور G2، همانند سری پیکسل ۷، استفاده […]

4.5/5 - (8 امتیاز)

تبلت گوگل

زندگی نامه گوگل بسیار جالب است و گوگل برای اولین بار در سال گذشته اعلام کرده بود که قصد عرضه یک تبلت جدید را دارد. اما در کنفرانس شلوغ I/O 2023، این شرکت نهایتاً رونمایی از تبلت پیکسل را انجام داد. این محصول از تراشه قدرتمند تنسور G2، همانند سری پیکسل ۷، استفاده می‌کند و با یک قیمت مناسب برای علاقه‌مندان عرضه خواهد شد.

ساکنان منطقه ماونتین ویو در سخنرانی اصلی کنفرانس توسعه‌دهندگان خود، یک تبلت ۱۱ اینچی با نسبت تصویر ۱۶:۱۰، رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و صفحه نمایش LCD را معرفی کردند. این تبلت دارای حاشیه‌های یکنواختی در اطراف صفحه نمایش و قاب عقب با پوشش مات است. این دستگاه در سه رنگ سفید، سبز تیره و صورتی روشن در دسترس قرار می‌گیرد. تنها مدل سبز، حاشیه‌های نمایشگر را با رنگ مشکی تزئین کرده است.

تبلت گوگل

مشخصات فنی پیکسل تبلت گوگل

تبلت پیکسل با یک داک بلندگوی مغناطیسی درون جعبه عرضه می‌شود که به بهبود کیفیت صدا در این دستگاه کمک می‌کند. علاوه بر این، این داک امکان قرار دادن تبلت روی آن و همزمان شارژ کردن باتری دستگاه را فراهم می‌کند. با قرار دادن تبلت بر روی این داک در حین تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی، صدا به طور خودکار به بلندگوهای خارجی منتقل می‌شود. وقتی دستگاه از داک جدا شود، صدا دوباره از بلندگوهای تبلت پخش خواهد شد.

همچنین، با قرار دادن دستگاه بر روی داک، می‌توانید از طریق گوگل فوتوز یک اسلایدشو از تصاویر را به نمایش درآورید و اتاق خود را با جلوه‌ای زیبا تزئین کنید. تبلت پیکسل همچنین دارای یک دکمه برای دسترسی سریع به اپ Google Home است، که به راحتی می‌توانید لوازم خانگی هوشمند خود را کنترل کنید. این دستگاه قادر است فرمان‌های صوتی را از فواصل دور نیز دریافت کند.