واتس اپ شبیه اینستاگرام می‌شود؛ قابلیت اشتراک‌گذاری پست کانال‌ها در استاتوس

واتس‌اپ شبیه اینستاگرام، اکنون قابلیت اشتراک‌گذاری پست‌های کانال‌ها در استاتوس را فراهم می‌کند. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا پست‌های موردعلاقه خود از کانال‌های واتساپ را با دوستان خود به‌طور سریع و آسان در استاتوس‌ خود به اشتراک بگذارند.
Rate this post

واتس اپ شبیه اینستاگرام امکان به اشتراک گذاری پست های کانال در استاتوس

در آخرین به روزرسانی واتس اپ بتا یکی از بهترین اپلیکیشن های محبوب، برخی از کاربران با یک رابط کاربری جدید مواجه شده اند که در آن، بخش استاتوس کانال ها شباهت زیادی به اینستاگرام دارد. منتظریم که در هفته های آتی، تعداد بیشتری از کاربران به این رابط کاربری نوین دسترسی یابند.
در این به روزرسانی، محتوای به روز شده کانال حالا در بخش وضعیت یا Status نمایش داده می شود. این تغییر باعث می شود که کاربران به سرعت تازه ترین محتوای کانال ها را بررسی و مشاهده کنند. این ویژگی جدید با استوری اینستاگرام شباهت زیادی دارد، زیرا به آن امکان اشتراک گذاری پست ها در قالب داستان مشابه است.

به نظر می رسد که در به روزرسانی نسخه بتا برای کاربران اندرویدی (نسخه ۲٫۲۴٫۲٫۶)، واتس اپ یک رابط کاربری جدید معرفی کرده است. لازم به ذکر است که این رابط کاربری تنها برای یک تعداد محدود از کاربران نسخه بتای واتس اپ در دسترس است و شرکت در تلاش است تا این رابط کاربری را بیشتر مورد ارزیابی و بررسی قرار دهد.
واتس اپ ظاهراً با رابط کاربری جدید استاتوس ها شباهت زیادی به اینستاگرام پیدا می کند

واتس اپ شبیه 1اینستاگرام
استاتوس واتساپ چیست

در واتس اپ، “استاتوس” یک بخش است که به کاربران این امکان را می دهد تا وضعیت یا ویدئوهای کوتاهی را با دیگران به اشتراک بگذارند. استاتوس ها به مدت محدودی نمایش داده می شوند و سپس به طور خودکار حذف می شوند.

در این بخش، کاربران می توانند تصاویر، ویدئوها، متن ها یا حتی وضعیت های موسیقی را به اشتراک بگذارند. این امکان به دیگر کاربران این اپلیکیشن اجازه می دهد تا وضعیت آخرین فعالیت ها یا اطلاعات شخصی را به سادگی مشاهده کنند.

استاتوس در واتس اپ با استفاده از آیکون شیرینگ (آیکون دایره با علامت پلاس در وسط) در صفحه اصلی قابل دسترسی است. از این طریق، کاربران می توانند محتوای خود را انتخاب کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارند.