قیمت گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵

جزئیات گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۵ در عرض دو هفته، محصولات جدید شرکت سامسونگ، از جمله گلکسی زد فولد ۵، گلکسی زد فلیپ ۵، سری گلکسی تب اس ۹ و سری گلکسی واچ، به بازار عرضه خواهند شد. برای این منظور، رویداد آنپکد سال ۲۰۲۳ سامسونگ در تاریخ ۲۶ ژوئیه (۴ مرداد) برگزار خواهد […]

Rate this post

جزئیات گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۵

در عرض دو هفته، محصولات جدید شرکت سامسونگ، از جمله گلکسی زد فولد ۵، گلکسی زد فلیپ ۵، سری گلکسی تب اس ۹ و سری گلکسی واچ، به بازار عرضه خواهند شد. برای این منظور، رویداد آنپکد سال ۲۰۲۳ سامسونگ در تاریخ ۲۶ ژوئیه (۴ مرداد) برگزار خواهد شد. تا به امروز، اطلاعات فنی مربوط به گوشی‌های تاشو سامسونگ در گزارش‌های زیادی منتشر شده است و اکنون هم اطلاعات قیمت‌گذاری گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ برای کاربران در دسترس قرار گرفته است.

گزارش جدیدی در توئیتر منتشر شده است که قیمت و تنظیمات گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ را اعلام می‌کند. این اطلاعات برای بازار فرانسه منتشر شده‌اند و ممکن است قیمت‌ها در بازارهای دیگر متفاوت باشد. با احتساب میانگین نرخ مالیات ارزش افزوده در فرانسه و اتحادیه اروپا، تفاوت قیمت حدوداً کمتر از ۱۰ یورو خواهد بود.

گلکسی زد فولد ۵

قیمت گلکسی زد فلیپ

براساس این گزارش، گلکسی زد فلیپ ۵ با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۱۱۹۹ یورو عرضه خواهد شد. این قیمت حدود ۳۰ یورو بیشتر از گلکسی زد فلیپ ۴ با کانفیگ مشابه است. همچنین نسخه ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی زد فلیپ ۴ نیز با تفاوت قیمتی ۹۰ یورویی در مقابل آن قرار می‌گیرد.

کاربران با خرید نسخه ۵۱۲ گیگابایتی گلکسی زد فلیپ ۵ با مقداری جهش قیمتی در مقایسه با نسخه ۲۵۶ گیگابایتی مواجه می‌شوند، که باعث افزایش قیمت دستگاه به ۱۳۹۹ یورو می‌شود.
به علاوه، گلکسی زد فولد ۵ با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۱۸۹۹ یورو عرضه می‌شود که در مقایسه با نسخه قبلی تقریباً ۱۰۰ یورو گرانتر است. همچنین قیمت نسخه ۵۱۲ گیگابایتی نیز به ۲۰۳۹ یورو اعلام شده است. احتمالاً سامسونگ در سال جاری قصد دارد نسخه ۱ ترابایتی گلکسی زد فولد ۵ را به بازار اروپا عرضه کند، در نتیجه در صورت تایید این اطلاعات، باید منتظر قیمتی حدود ۲۲۷۹ یورو باشیم.
در کل، به نظر می‌رسد گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ با قیمت‌های بالاتری نسبت به نسخه‌های قبلی خود عرضه می‌شوند، و این در شرایط اقتصادی نامناسب قابل پیش‌بینی است.