بازی هیدئو کوجیما درGame Awards 2022 رونمایی خواهد شد

با توجه به گزارشات اخیر به نظر می رسد که هیدئو کوجیما بازی بعدی خود را به زودی رونمایی خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که هیدئو کوجیما از چه اثری رونمایی می کند اما احتمالات مختلفی در این باره پخش شده است.
5/5 - (71 امتیاز)

بازی هیدئو کوجیما

باتوجه‌به توییت یکی از اینسایدرهای قابل‌توجه، به نظر می رسد که هیدئو کوجیما در مراسم The Game Awards 2022 بازی بعدی خود را به نمایش می گذارد.هیدئو کوجیما و استودیو Kojima Productions به صورت جدی روی پروژه‌های تازه‌ی خود کار می‌کنند و احتمالا به زودی از یکی از بازی های درحال ساخت خود را رونمایی کند. این بازی ساز با اشاره به پروژه‌ی بعدی خود در نمایشگاه Tokyo Game Show 2022 مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها و کاربرها قرار گرفت. امروز در میان بروزترین اخبار بازی مطلع شدیم که به‌تازگی یکی از اینسایدرهای قابل اطمینان صنعت بازی‌های ویدیویی از انتشار جزئیات بیشتری از این بازی در آینده‌ی نزدیک خبر داده است.

بازگشت هیدئو کوجیما

با پایان همکاری هیدئو کوجیما با کمپانی Konami پس از انتشار Death Stranding، تأملاتی بر سر مبتنی بر آینده آن صورت گرفت. اما خبر خوب برای طرفداران او این است که او بازگشته و آماده به تحویل یک بازی جدید است. گیم اواردز ۲۰۲۲ به عنوان آخرین اثر او در دنیای بازی‌سازی معرفی شده و این بازگشت مورد توجه علاقه‌مندان به بازی‌های کوجیما قرار گرفته است.

توئیت بازی هیدئو کوجیما

حساب توئیتر TheRealInsider که اخیرا جزئیاتی از بازی‌های Assassin’s Creed شرکت یوبیسافت و پخش تریلر بازی God of War Ragnarok در استیت آو پلی را به‌درستی فاش کرده بود، یک توئیت تازه شامل یک تصویر از هیدئو کوجیما و جف کیلی، مجری، خالق و تهیه‌کننده‌ی مراسم The Game Awards را منتشر کرد. این توئیت احتمالا به رونمایی هیدئو کوجیما از پروژه‌ی آتی خود در رویداد گیم اواردز ۲۰۲۲ مربوط می شود که در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) برگزار می‌شود.هنوز معلوم نیست که هیدئو کوجیما از چه بازی در مراسم گیم اواردز پیش‌رو، رونمایی خواهد کرد. درحال‌حاضر این بازیساز معروف روی یک بازی با همکاری Xbox Game Studios کار می‌کند که بنابر گزارش‌ها شاید یک بازی ترسناک با نام Overdose است. از سوی دیگر ظاهرا دنباله‌ی بازی Death Stranding نیز در دست ساخت قرار دارد. البته به این نکته باید اشاره کنیم که این گزینه ها تا به امروز به طور رسمی تأیید یا تکذیب نشده است. بنابراین طرفدارها باید تا زمان انتشار اطلاعات موثق، منتظر بمانند.