اطلاعات و معرفی گلکسی S24

گلکسی S24، یک گوشی هوشمند پیشرفته با صفحه نمایش بزرگ و فناوری‌های پیشرفته است. دوربین هوشمند، عملکرد قدرتمند، طراحی زیبا و اتصالات پیشرفته را با هم ترکیب کرده، تجربه کاربری بی‌نظیری را فراهم می‌کند.
Rate this post

اطلاعات رسمی درباره‌ی نمایشگر، دوربین، تراشه و پالت رنگ‌های مدل S24 از سری گلکسی

تا معرفی رسمی گوشی های سامسونگ گلکسی S24، چند روز دیگر باقی مانده است. در حالی که اطلاعات رسمی هنوز منتشر نشده، گزارشات درباره این خط تولید ادامه دارد. پس از انتشار تصاویر تبلیغاتی روز گذشته، حالا تصاویر دیگری نیز منتشر شده‌اند. این تصاویر به نظر می‌رسد که برای آموزش کارمندان فروشگاه‌های سامسونگ آماده شده‌اند و به ویژگی‌ها و امکانات جذاب این گوشی‌ها اشاره دارند. یک منبع مطلع در شبکه اجتماعی X با نام کاربری Harshit66250605 تصاویری را منتشر کرده است که به جزئیات قابلیت‌های گیمینگ، نمایشگر، ویژگی زوم فضایی، و رنگ‌های موجود در گوشی Galaxy S24 اشاره دارد. در این تصاویر آمده است که دوربین Ultra Galaxy S24 قابلیت زوم با ضرایب ۲، ۳، ۵ و ۱۰ برابر را دارا می‌باشد. این گوشی با بهره‌گیری از توانایی هوش مصنوعی، در پردازش تصاویر زوم اقدام به بهبود کیفیت آن‌ها نموده و ارتقاء می‌دهد.
در بخش گیمینگ آمده است که این خانواده از تراشه‌های اگزینوس ۲۴۰۰ یا اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌برد. به نظر می‌رسد که این تراشه‌ها برای خنک‌سازی از یک محفظه بخاری استفاده می‌کنند که اندازه آن ۱٫۹ برابر بزرگتر شده است. این گوشی‌ها همچنین افزایش ۱۲ درصدی در سرعت پاسخ‌گویی ورودی‌های لمسی نیز خواهند داشت.
در قسمت نمایشگر، گوشی‌های Galaxy S24، S24 Plus و S24 Ultra به ترتیب صفحه نمایش‌هایی با اندازه‌های ۶٫۱، ۶٫۷ و ۶٫۸ اینچ دارند که به تا ۴۸ درصد روشنایی دسترسی دارند. حداکثر روشنایی این سری از گوشی‌ها به ۲۶۰۰ نیت می‌رسد.
در نهایت، خانواده گلکسی S24 به چهار رنگ مختلف، یعنی مشکی، بنفش، خاکستری و زرد، عرضه خواهد شد. رنگ اصلی گلکسی S24 Ultra، خاکستری تیتانیومی است، رنگ اصلی گلکسی S24 Plus بنفش کبالت و رنگ اصلی گلکسی S24 زرد کهربایی خواهد بود.
قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی S24 از طریق تصاویر تبلیغاتی آن به نمایش گذاشته شده است.
در تاریخ ۲۷ دی‌ماه، سامسونگ نخستین نمونه‌های گوشی هوشمند سری گلکسی S24 خود را به جمع علاقمندان معرفی خواهد کرد. مشخصات جامع این دستگاه‌ها چند روز پیش به‌صورت کامل اعلام شده بود. یکی از ویژگی‌های برجسته این سری، پشتیبانی از هوش مصنوعی با عنوان “Galaxy AI” است که در تصاویر تبلیغاتی این شرکت، به برخی از قابلیت‌های آن اشاره شده است.
استناد به تصاویر منتشر شده توسط «ایوان بلاس»، مشخص است که گوشی هوشمند گلکسی S24 اولترا از شرکت سامسونگ، با بهره‌گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی، قابلیت انجام وظایف گوناگونی ازجمله جستجو در زمینه ویرایش تصویر، ترجمه زنده، و بهبود عکاسی را داراست.

قابلیت‌های هوش مصنوعی سری گلکسی S24

گلکسی S24 1

در اولین اسلاید ارائه گلکسی S24 اولترا، به قابلیت‌های جستجوی تصویر و ترجمه زنده با هوش مصنوعی اشاره شده است. به راحتی با استفاده از قلم S Pen، شما می‌توانید قسمت دلخواه خود را روی تصاویر مشخص کرده و سپس Galaxy AI توانمندی خود را به کار گرفته و محتوای موجود در آن را تشخیص داده و نتایج جستجوی مرتبط را به شما ارائه نماید. به این ترتیب، گلکسی S24 اولترا به عنوان پرچمدار آینده از فناوری هوش مصنوعی سامسونگ بهره‌مند شده و تجربه کاربری شگفت‌انگیزی را فراهم می‌کند.
گلکسی S24 2
توانایی ترجمه زنده، در حین تماس‌ها، امکان تبدیل زبان‌های مختلف به یکدیگر را فراهم می‌کند و برای بهره‌مندی از این قابلیت، لازم است از نرم‌افزار ویژه تماس سامسونگ استفاده شود. این ویژگی نیز برای گوشی‌های گلکسی S24 و S24 پلاس به ارمغان خواهد آمد.

گلکسی S24 3

سامسونگ اینبار بهبود چشم‌انداز دوربین دستگاه خود را مورد تبلیغ قرار داده و اعلام کرده است که حتی در شرایط نور کم، توانسته است جزئیات بسیار زیادی را نمایان کند. همچنین، در این ارائه‌ها دوباره اظهار شده که گوشی گلکسی S24 الترا با دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، قابلیت فیلمبرداری ۸K، و زوم فضایی ۱۰۰ برابر را دارا می‌باشد.

ویژگی قابل اشاره دیگری که در اسلاید بالا وجود دارد، نمایشگر با روشنایی ۲۶۰۰ نیت گلکسی اس ۲۴ اولترا است.

گلکسی S24 5
توانمندی‌های هوش مصنوعی گلکسی S24 اولترا تنها به چند ویژگی محدود نمی‌شود و به نظر می‌رسد که اپلیکیشن Note Assist نیز با بهره‌گیری از این تکنولوژی قادر به خلاصه‌سازی محتوای کاربران یا حتی ترجمه متن آن‌ها می‌باشد. S24 اولترا نسبت به دیگر اعضای این خانواده، با داشتن سنسور دوربین با کیفیت بالاتر، سرعت شارژ سریع‌تر، بدنه مقاوم تیتانیومی و پشتیبانی از S-Pen، بهبودهای چشمگیری را در کارایی ارائه می‌دهد.