معرفی ۷ دوره از بهترین دوره ارز دیجیتال

۷ دوره معتبر برای آموزش بهترین دوره ارز دیجیتال با گسترش و افزایش توجه به ارزهای دیجیتال، بسیاری از افراد به دنبال دریافت اطلاعات بیشتر درباره این شکل نوین پول و روش‌های سرمایه‌گذاری در آن و در آمد زایی از استخراج بیت کوین هستند. در این مقاله، یک فهرست از بهترین دوره ارز دیجیتال را […]

Rate this post

۷ دوره معتبر برای آموزش بهترین دوره ارز دیجیتال

با گسترش و افزایش توجه به ارزهای دیجیتال، بسیاری از افراد به دنبال دریافت اطلاعات بیشتر درباره این شکل نوین پول و روش‌های سرمایه‌گذاری در آن و در آمد زایی از استخراج بیت کوین هستند. در این مقاله، یک فهرست از بهترین دوره ارز دیجیتال را تدوین کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم تا با شروع سریع‌تر و مطمئن‌تری به این زمینه وارد شوید.
همانطور که می‌دانید، سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال می‌تواند راهی فوق‌العاده برای افزایش سرمایه باشد؛ اما ورود به این حوزه با داشتن دانش کافی اصلی است که باید به آن توجه کنید. به شما پیشنهاد می‌شود که برای بهترین دوره ارز دیجیتال، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

برای چه افرادی آموزش ارزهای دیجیتال مناسب است

دوره‌های آموزشی معرفی شده در این مقاله، یک مقدمه جامع به دنیای ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهند و تمام اصول این حوزه، از اصول فناوری بلاک‌چین گرفته تا استراتژی‌های معاملاتی پیشرفته، در آنها پوشش داده شده است. آیا شما فردی مبتدی هستید که به دنبال آموزش از صفر تا صد در زمینه ارزهای دیجیتال می‌باشید یا یک معامله‌گر با تجربه که قصد دارید دانش خود را گسترش دهید؟ این دوره‌ها اطلاعات لازم برای موفقیت در دنیای هیجان‌انگیز و در حال تحول ارزهای دیجیتال را به شما ارائه می‌دهند.

دوره آموزشی ارز دیجیتال رایگان

در این روزها، برای یادگیری حرفه‌ای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، راه‌های مختلفی در دسترس است. بسیاری از افراد متخصص دوره‌های مختلفی را برگزار کرده‌اند که هرکدام مزایا و معایب خود را دارند. در ادامه، قصد داریم بهترین دوره ارز دیجیتال آموزشی خارجی در زمینه ارزهای دیجیتال را به صورت رایگان معرفی کنیم. پیشنهاد می‌شود که ادامه مطالب را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

معرفی بهترین دوره ارز دیجیتال رایگان

  1. دوره Coinbase Learn:همانطور که ذکر شد، این دوره به صورت رایگان در دسترس قرار دارد. برای به دست آوردن مهارت‌های مرتبط با خرید و فروش ارز دیجیتال و درک اصول این حوزه، شما با چند فلش کارت تعاملی آشنا خواهید شد. این دوره به خصوص برای کسانی که به دنبال درک اصول پایه این بازار هستند، مناسب است.
    با توجه به مدت زمان کوتاه این دوره، به آن به عنوان “مینی دوره” اشاره می‌شود. در این مدت زمان کوتاه، شما قادر خواهید بود تا مفاهیم اساسی را فرا گیرید و از آن بهره‌مند شوید. اگر شما یک مبتدی هستید، این دوره به عنوان یکی از بهترین منابع برای شروع و یادگیری مفاهیم ابتدایی در این زمینه شناخته می‌شود.
  2. فناورزی رمز ارز و بیت کوین – دانشگاه پرینستون Courser:در این دوره، دانشگاه پرینستون میزبان است و مفاهیم پایه ارزهای دیجیتال به دانشجویان آموزش داده می‌شود. این دوره به بررسی اصول ابتدایی بیت کوین نیز می‌پردازد و مدرس توضیحاتی درباره استخراج و ذخیره‌سازی بیت کوین ارائه می‌دهد. آرویند نارایاتان، استادیار دانشگاه پرنستون، به عنوان مدرس این دوره فعالیت می‌کند و در تدریس خود سعی دارد تا ثبات و امنیت بیت کوین را به دانشجویان ارائه دهد. او نیز در اطلاعات کوتاهی درباره آلت کوین‌ها و آینده بازار ارزهای دیجیتال به اشتراک می‌گذارد.
    این دوره به طور کلی به بررسی اصول اولیه بیت کوین می‌پردازد و توصیه می‌شود که این دوره را به عنوان یک منبع تکمیلی در نظر بگیرید، زیرا تمرکز بیشتری بر روی مفاهیم بنیادی بیت کوین دارد تا به آموزش خرید و فروش حرفه‌ای ارزهای دیجیتال بپردازد.
  3. بیت کوین و ارزهای رمز نگاری شده EdX – UC Berkeley:این دوره روی پلتفرم EdX ارائه می‌شود و یک نکته مهم آن، اختصاص به ماشین مجازی اتریوم است. مدرس در این دوره به بررسی این ماشین مجازی اتریوم پرداخته و سطح اطلاعات شما در این زمینه را ارزیابی می‌کند.
    همچنین، مسائل امنیتی مرتبط با بیت کوین و بلوک‌چین در این دوره مورد بررسی قرار می‌گیرند. این مسائل، با اشاره به اینکه بزرگی آنها قابل مشاهده است، به طور کامل تجزیه و تحلیل شده و رویکرد منحصر به فرد این دوره می‌تواند به مخاطبان اطلاعات مفیدی ارائه دهد.
    ویژگی جالب این دوره این است که در دسترس بودن آن رایگان است؛ اما برای دریافت گواهی نامه، باید هزینه‌ای به اندازه ۹۹ دلار پرداخت شود. با توجه به اطلاعات مفصلی که در دوره ارائه می‌شود، پیشنهاد می‌شود از این اطلاعات بهره‌مند شده و در صورت عدم نیاز به گواهی نامه، از پرداخت هزینه جلوگیری شود.
  4. معرفی ارزهای رمز نگاری شده و بلاک چین Udemy:این دوره آموزشی دو ساعت مدت دارد و در طول آن، مفاهیم اصلی و جایگاه سیستم‌های توزیع شده به شما آموزش داده می‌شود. این آموزش به شما اطلاعاتی جهت درک بهتر خرید و فروش حرفه‌ای ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد.
    این دوره برای افرادی مناسب است که به دنبال دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ارزهای دیجیتال و بیت کوین هستند. در مقایسه با دوره‌های قبلی، این دوره اطلاعات کامل‌تری را ارائه می‌دهد و اگر به دنبال یادگیری مطالب تکمیلی هستید، توصیه می‌شود که به این دوره مراجعه کنید.
  5. معرفی فناوری بلاک چین Hyperledger:این دوره به عنوان یک دوره آموزشی مقدماتی در زمینه بلاک‌چین طراحی شده است. در این دوره، شما با اطلاعات مربوط به ابزارهای موجود در این حوزه آشنا می‌شوید. اگر تازه به خرید و فروش ارزهای دیجیتال علاقه‌مند شده‌اید، این دوره برای شما مناسب است. اطلاعات این دوره به صورت ساده و قابل درکی ارائه شده است.
    در این دوره، شما همچنین با مطالب مرتبط به ارزهای اتریوم، بیت‌کوین و سایر ارزها آشنا خواهید شد. این دوره همانند دوره‌های قبلی به صورت رایگان ارائه می‌شود، اما برای دریافت گواهی‌نامه نیاز به پرداخت هزینه خواهید داشت. در اینجا نیز توصیه می‌شود که در صورت عدم نیاز به گواهی‌نامه، هزینه مربوط به آن را پرداخت نفرمایید.
  6. دوره بلاک چین ضروری است! DeveloperWorks:این ویدئو آموزشی با همکاری IBM تهیه شده است و مدرسان این دوره توسعه‌دهندگان بخش فعال‌سازی بلاک‌چین IBM هستند. در این دوره، اصول ابتدایی بلاک‌چین به شما آموزش داده می‌شود. پس از اتمام این دوره، شما قادر خواهید بود تا تجربه خرید و فروش حرفه‌ای ارزهای دیجیتال را به دست آورید.
    این دوره نسبت به مواردی که در بالا اشاره شد، دارای جنبه‌های فنی‌تری است. البته باید توجه داشت که این دوره به عنوان یک دوره مناسب برای افراد مبتدی شناخته نمی‌شود. هر کسی با هر میزان اطلاعاتی که در زمینه ارزهای دیجیتال دارد، می‌تواند در این دوره شرکت کند.
  7. کسب درآمد از Coinbase:آیا تاکنون به این ایده فکر کرده‌اید که چگونه می‌توانید به صورت رایگان یاد بگیرید و در عین حال در حین فرایند یادگیری، درآمد کسب کنید؟ احتمالاً سوال مطرح است که چگونه این امکان واقعی باشد. Coinbase این فرصت را برای شما فراهم کرده است. این پلتفرم در طول یادگیری، شما را به مسابقه‌هایی دعوت می‌کند که با شرکت در آنها و ارائه پاسخ صحیح، می‌توانید جوایزی دریافت کنید. این جوایز به صورت ارز دیجیتال اهدا می‌شوند.
    پس از اتمام این دوره، شما به سادگی می‌توانید با خرید و فروش حرفه‌ای ارزهای دیجیتال، درآمد کسب کنید. هر چند که این درآمد ممکن است کم باشد، اما داشتن درآمدی در حین یادگیری یک مزیت مهم به حساب می‌آید. پیشنهاد می‌شود که این دوره را از یاد نبرید.