نسخه‌های ۲۰۲۴ از لپ‌تاپ‌ Envy و لپ‌تاپ‌ Pavilion

HP نسخه‌های ۲۰۲۴ از لپ‌تاپ‌های Envy و Pavilion را، که با امکانات هوش مصنوعی تجهیز شده‌اند، معرفی کرده است. اچ‌پی نسل جدیدی از لپ‌تاپ‌های Envy و Pavilion برای سال ۲۰۲۴ را، که به ویژگی‌های پیشرفته هوش مصنوعی و کلید ویژه Microsoft Copilot مجهز هستند، معرفی کرد. این مجموعه جدید را به‌عنوان بزرگ‌ترین گروه از لپ‌تاپ‌های […]

Rate this post

HP نسخه‌های ۲۰۲۴ از لپ‌تاپ‌های Envy و Pavilion را، که با امکانات هوش مصنوعی تجهیز شده‌اند، معرفی کرده است.

اچ‌پی نسل جدیدی از لپ‌تاپ‌های Envy و Pavilion برای سال ۲۰۲۴ را، که به ویژگی‌های پیشرفته هوش مصنوعی و کلید ویژه Microsoft Copilot مجهز هستند، معرفی کرد. این مجموعه جدید را به‌عنوان بزرگ‌ترین گروه از لپ‌تاپ‌های ارتقاءیافته با قابلیت‌های هوش مصنوعی شناسایی می‌کند.

در میان محصولات جدید، اچ‌پی مدل Pavilion Aero را به عنوان سبک‌ترین لپ‌تاپ دنیا معرفی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد. همچنین، این شرکت لپ‌تاپ‌های HP Pavilion 16 با صفحه نمایش OLED، HP Envy x360 و مدل ۲ در ۱ آن، و نیز HP Envy 17.3 که همگی با قابلیت‌های هوش مصنوعی مجهز شده‌اند، را رونمایی کرده است.

این سری جدید لپ‌تاپ‌ها مجهز به ویژگی‌های متعددی بر پایه هوش مصنوعی می‌باشند، شامل یک کلید Copilot اختصاصی و سیستم HP Smart Sense برای بهینه‌سازی کارایی دستگاه.در رویداد CES 2024 که در شهر لاس‌وگاس برگزار شد، تعداد زیادی از شرکت‌ها اعلام کردند که قصد دارند دستگاه‌های خود را با تکنولوژی هوش مصنوعی تجهیز کنند، و این روند در نمایشگاه MWC 2024 در بارسلونا هم ادامه داشت. در این میان، HP مدل‌های تازه‌ای از خط تولید Envy و Pavilion را که با قابلیت‌های هوش مصنوعی تقویت شده‌اند، رونمایی کرده است.

این لپ‌تاپ‌های به‌روزشده از قابلیت‌های هوش مصنوعی مانند «HP Smart Sense» برخوردار هستند که از طریق کنترل کیفیت صدای فن و تنظیم دما، به بهبود کارایی دستگاه کمک می‌کند. با استفاده از پردازنده‌های پیشرفته Intel Core Ultra یا AMD Ryzen 8000 Series که دارای واحدهای پردازشی عصبی (NPU) مخصوص هستند، کاربران می‌توانند از امکانات هوش مصنوعی بهره‌مند شوند. علاوه بر این، این لپ‌تاپ‌ها به یک کلید مخصوص AI Copilot مجهز هستند و دسترسی ۳۰ روزه آزمایشی به سرویس Otter.ai را ارائه می‌دهند.همین طور شما می توانید مطلب بهترین لپ تاپ تا ۲۰ میلیون تومان را در وبسایت ما مطالعه کنید.

لپ‌تاپ HP Envy x360 14 با بهره‌گیری از پردازنده‌های اینتل، با قیمت ابتدایی ۹۵۹٫۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. از سویی دیگر، مدل ۱۶ اینچی HP Envy x360 که با پردازنده اینتل است، به قیمت اولیه ۸۷۹٫۹۹ دلار و نسخه مجهز به پردازنده AMD به قیمت اولیه ۸۵۹٫۹۹ دلار ارائه می‌شود.

همچنین، اچ‌پی لپ‌تاپ HP Envy با صفحه‌نمایش ۱۷٫۳ اینچی را معرفی کرده که مجهز به پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 3050 است و برای بازی و تولید محتوا ایده‌آل می‌باشد. با این حال، عمر باتری این مدل نسبت به سایر مدل‌ها کمتر است و تنها به ۹ ساعت می‌رسد. این محصول قرار است در ماه مارس با قیمت ابتدایی ۱۲۹۹٫۹۹ دلار به بازار عرضه شود.

مجموعه Pavilion نیز با اضافه شدن دو مدل جدید، Pavilion Aero 13 و Pavilion 16، گسترش یافته است. HP اعلام کرده است که Aero 13 به‌عنوان سبک‌ترین لپ‌تاپ هوش مصنوعی جهان شناخته می‌شود، با بدنه‌ای ساخته شده از آلومینیوم و منیزیم بازیافتی و سبک‌وزن. این مدل با صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی و جدیدترین نسل پردازنده‌های AMD Ryzen به بازار عرضه می‌شود و از ماه مه با قیمت پایه ۷۹۹٫۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

به علاوه، مدل Pavilion 16 با یک صفحه نمایش OLED 16 اینچی، قابلیت‌های گرافیکی NVIDIA و صفحه لمسی به همراه کیبورد، عرضه خواهد شد. این محصول از آوریل با قیمت اولیه ۷۹۹٫۹۹ دلار قابل خریداری است، و گزینه‌های متنوعی از پیکربندی‌ها را شامل می‌شود که انتخاب‌های متفاوتی از پردازنده‌های Intel یا AMD و یک دوربین اختیاری FHD IR برای شناسایی چهره در آنها پیش‌بینی شده است. افزون بر این، هر دو نسخه از لپ‌تاپ‌های Pavilion با قابلیت شارژ سریع اچ‌پی عرضه می‌شوند که تا ۱۹ ساعت شارژ دوام می‌آورند.

اچ‌پی از محصولات جدید خود در خط تولید Envy، از جمله لپ‌تاپ‌های HP Envy x360 و HP Envy x360 2-in-1 در ابعاد ۱۴ و ۱۶ اینچ با پردازنده‌های Intel یا AMD Ryzen پرده برداشت. هر دو مدل عمر باتری قابل توجهی تا ۱۷ ساعت را به کاربران ارائه می‌دهند.