نمایشگر سری گلکسی تب S9

احتمال ارتقا نمایشگر سری گلکسی تب S9 اطلاعات منتشرشده درباره سری گلکسی تب S9 سامسونگ نشان می‌دهد که نسخه جدید این تبلت‌ها نسبت به سری گلکسی تب S8 ارتقاء چشمگیری در نمایشگر خود داشته است. سامسونگ در حال آماده‌سازی برای رویداد آنپکد بعدی خود است که منتظریم در ماه جولای برگزار شود. بر اساس اطلاعات […]

4.9/5 - (15 امتیاز)

احتمال ارتقا نمایشگر سری گلکسی تب S9

اطلاعات منتشرشده درباره سری گلکسی تب S9 سامسونگ نشان می‌دهد که نسخه جدید این تبلت‌ها نسبت به سری گلکسی تب S8 ارتقاء چشمگیری در نمایشگر خود داشته است.
سامسونگ در حال آماده‌سازی برای رویداد آنپکد بعدی خود است که منتظریم در ماه جولای برگزار شود. بر اساس اطلاعات منتشرشده، در این رویداد شاهد معرفی محصولات مختلفی از جمله گلکسی زد فولد ۵، گلکسی زد فلیپ ۵، سری گلکسی تب S9 و گلکسی واچ ۶ خواهیم بود. به تازگی برخی از جزئیات تبلت‌های پرچمدار بعدی این شرکت فناوری کره‌ای منتشر شده است و اکنون اطلاعات بیشتری درباره مشخصات نمایشگر آن‌ها در دسترس است.
سامسونگ قصد دارد این تبلت ها را به نمایشگر های Dynamic AMOLED 2X مجهز کند که نسبت به پنل‌های LCD و Super AMOLED نسل قبل، بهبود یابد. طبق گزارش گیزموچاینا، نمایشگر جدید موجود در سری گلکسی تب S9 دارای کنتراست بهتری است و عملکرد HDR آن نسبت به صفحه‌نمایش‌های سری گلکسی تب S8 نیز بهبود یافته است.

سامسونگ گلکسی تب S9

حساب کاربری Ahmed Qwaider در توییتر به تغییرات مهمی در سری گلکسی تب S9 سامسونگ اشاره کرده است. به گفته‌ی او، سامسونگ قصد دارد این تبلت‌ها را با نمایشگرهای Dynamic AMOLED 2X مجهز کند که نسبت به پنل‌های LCD و Super AMOLED نسل قبل، ارتقاء قابل توجهی را به ارمغان می‌آورد.

البته نوسازی نمایشگر سری گلکسی تب S9 همچنان با نرخ ۱۲۰ هرتز انجام خواهد شد، مانند نسل قبلی این تبلت‌ها. براساس برخی از شایعات، مدل استاندارد این تبلت‌ها از نمایشگر ۱۱ اینچی بهره خواهد برد و مدل پلاس و اولترا نیز به ترتیب با نمایشگرهای ۱۲٫۴ اینچی و ۱۴٫۶ اینچی مجهز خواهند شد.