محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی کار ویرایشگران ویکی‌ پدیا را افزایش می‌دهد ؟

محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی کار ویرایشگران ویکی‌ پدیا را افزایش می‌دهد با رشد روزافزون مدل‌های زبانی بزرگ (LLMs) مانند GPT شرکت OpenAI، محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی در بخش‌های مختلف اینترنت در حال افزایش است. این وضعیت چالش‌های جدیدی برای ویرایشگران ویکی‌پدیا به وجود آورده است. علاوه بر وظایف معمول خود در […]

Rate this post

محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی کار ویرایشگران ویکی‌ پدیا را افزایش می‌دهد

با رشد روزافزون مدل‌های زبانی بزرگ (LLMs) مانند GPT شرکت OpenAI، محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی در بخش‌های مختلف اینترنت در حال افزایش است. این وضعیت چالش‌های جدیدی برای ویرایشگران ویکی‌پدیا به وجود آورده است. علاوه بر وظایف معمول خود در حذف و ویرایش تغییرات نادرست انسانی، ویرایشگران اکنون زمان بیشتری را صرف تشخیص و حذف محتوای پر شده از اطلاعات نامعتبر تولید شده توسط هوش مصنوعی می‌کنند. ۸ ویژگی جذاب آپدیت ios 18 را در اینجا میتوانید مشاهده نمایید.

گروه ویکی‌پروژه پاک‌سازی محتوای هوش مصنوعی که به وسیله ویرایشگر ویکی‌پدیا، ایلیاس لبلئو، تأسیس شده است، سعی دارد بهترین روش‌ها را برای شناسایی و حذف محتواهای تولید شده توسط هوش مصنوعی توسعه دهد. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات این نوع محتوا در ویکی‌پدیا این است که معمولاً منابع صحیحی ندارد و به طور کلی بر اساس اطلاعات غلط یا اشتباهات بزرگ ساخته شده است. این محتواهای به ظاهر معتبر حتی منجر به بارگذاری مقالات جعلی نیز شده‌اند که به عنوان دستاوردهای ساختگی، قصد فریب کارشناسان انسانی ویکی‌پدیا را دارند.