ورود تبلیغات به بخش چت اسنپ‌ چت

ورود تبلیغات به بخش چت اسنپ‌چت مکان‌های تبلیغاتی اسنپ‌چت گامی جدید در راستای رشد درآمدهای این شرکت است. با توجه به رقابت شدید در بازار تبلیغات دیجیتال، این تغییرات می‌تواند به اسنپ‌چت کمک کند تا موقعیت خود را در این بازار بهبود بخشد و به اهداف مالی خود نزدیک‌تر شود.
Rate this post

ورود تبلیغات به بخش چت اسنپ‌ چت

اسنپ‌چت به تازگی اعلام کرده است که تبلیغات را به بخش چت (Chat tab) این اپلیکیشن اضافه می‌کند. این تغییر به معنای نمایش “اسنپ‌های تبلیغاتی” (Sponsored Snaps) در کنار پیام‌های دوستان کاربران است. تا پیش از این، بخش چت از تبلیغات عاری بود، اما اکنون کاربران ممکن است پیام‌های تبلیغاتی را در این قسمت مشاهده کنند.

تشخیص اسنپ‌های تبلیغاتی از پیام‌های دوستان

کاربران نوتیفیکیشن مخصوصی برای اسنپ‌های تبلیغاتی دریافت نخواهند کرد. اما، اسنپ‌های تبلیغاتی از پیام‌های معمولی به راحتی قابل تشخیص هستند. اگر کاربری تصمیم بگیرد این پیام‌های تبلیغاتی را باز نکند، این پیام‌ها پس از مدتی به‌طور خودکار از اینباکس حذف خواهند شد. در صورتی که کاربر یک اسنپ تبلیغاتی را باز کند، می‌تواند به آن پاسخ دهد یا روی لینکی کلیک کند تا اطلاعات بیشتری به دست آورد.

اولین شریک تبلیغاتی: دیزنی

دیزنی به عنوان اولین شریک تبلیغاتی اسنپ‌چت برای اسنپ‌های تبلیغاتی انتخاب شده است. این شرکت با استفاده از این بستر جدید، محصولات و خدمات خود را به کاربران اسنپ‌چت معرفی خواهد کرد.

همه چیز در مورد استارلینک را در اینجا بخوانید

مکان‌های تبلیغاتی در اسنپ‌مپ

علاوه بر اسنپ‌های تبلیغاتی، اسنپ‌چت قابلیت جدیدی به نام “مکان‌های تبلیغاتی” (Promoted Places) را در اسنپ‌مپ معرفی کرده است. این قابلیت به کاربران کمک می‌کند مکان‌های جدیدی را کشف کنند. پیش از این، کسب‌وکارهای محلی توانسته بودند تبلیغات خود را در اسنپ‌مپ نمایش دهند. اما، مکان‌های تبلیغاتی راهی برای برندهای ملی جهت تبلیغ و نمایش تمام شعبه‌های خود روی نقشه اسنپ‌چت است.

مک‌دونالد و تاکوبل به عنوان اولین برندهای تبلیغاتی که از قابلیت مکان‌های تبلیغاتی در اسنپ‌مپ استفاده می‌کنند، معرفی شده‌اند. این برندها از این طریق مکان‌های خود را به کاربران اسنپ‌چت معرفی می‌کنند و تجربه جدیدی برای تعامل با مشتریان فراهم می‌آورند.

علت اضافه شدن تبلیغات و ورود تبلیغات به بخش چت اسنپ‌ چت

با وجود رشد تعداد کاربران اسنپ‌چت که به بیش از ۸۵۰ میلیون نفر رسیده است، این پلتفرم همچنان در بخش تبلیغات دیجیتال با مشکلاتی روبه‌رو است و سرعت رشد تبلیغات آن از رقبا کمتر است. این موضوع باعث شده که این شرکت به دنبال روش‌های جدیدی برای افزایش درآمد از طریق تبلیغات باشد.

مدیر عامل اسنپ‌چت، اوان اسپایگل، در یادداشتی به کارمندان اشاره کرد که ورود تبلیغات به بخش چت و قابلیت‌های جدید تبلیغاتی به اسنپ‌مپ، به شرکت کمک می‌کند تا به اهداف تبلیغاتی خود برسد. او تاکید کرد که رشد سریع‌تر در بخش تبلیغات دیجیتال یکی از عوامل مهم برای افزایش درآمدهای طولانی‌مدت اسنپ‌چت است.

با وجود موفقیت‌های اخیر در جذب کاربران جدید، بخش تبلیغات دیجیتال اسنپ‌چت همچنان با چالش‌های زیادی مواجه است. اسپایگل در یادداشت خود به این موضوع اشاره کرد که کندی رشد بخش تبلیغات دیجیتال باعث نگرانی سرمایه‌گذاران شده است. به همین دلیل، اسنپ‌چت به دنبال استفاده از روش‌های جدیدی مثل اضافه کردن تبلیغات به بخش‌های مختلف اپلیکیشن است تا بتواند درآمد بیشتری از تبلیغات کسب کند.