آموزش فروش راکی رابیت

آموزش فروش راکی رابیت تلگرام با وارد کردن آدرس کیف پول خود، می‌توانید تون کوین رایگان دریافت کنید و انتقال توکن‌های راکی رابیت به اوکی اکسچنج بدون پرداخت هزینه اضافی برای شما انجام خواهد شد. مراحل انتقال توکن‌های راکی رابیت به صرافی بسیار ساده است. ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید و سپس روی گزینه […]

Rate this post

آموزش فروش راکی رابیت تلگرام

با وارد کردن آدرس کیف پول خود، می‌توانید تون کوین رایگان دریافت کنید و انتقال توکن‌های راکی رابیت به اوکی اکسچنج بدون پرداخت هزینه اضافی برای شما انجام خواهد شد.

مراحل انتقال توکن‌های راکی رابیت به صرافی بسیار ساده است.

  1. ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید و سپس روی گزینه کیف پول کلیک کنید.
  2. در قسمت کیف پول اصلی، گزینه “فقط نمایش موجودی‌ها” را فعال کنید.
  3. سپس در لیست توکن‌ها، توکن راکی رابیت (RBTC) را جستجو کرده و روی گزینه واریز کلیک کنید.
  4. در مرحله بعد باید شبکه TON را انتخاب کرده و دکمه سبز رنگ را فشار دهید. در صفحه جدید، مقدار توکن‌هایی که قصد انتقال دارید را در قسمت Amount وارد کنید.
  5. برای انتقال کل دارایی، می‌توانید روی گزینه “MAX” کلیک کنید.
  6. در مرحله بعد، کدی که از طریق ربات برای شما ارسال می‌شود را در قسمت “Enter Telegram Code” وارد کنید. برای دریافت کد، پس از تعیین تعداد توکن برای انتقال، روی گزینه ارسال کد (SEND) کلیک نمایید.
  7. برداشت راکی رابیت از کیف پول و انتقال به صرافی: برای فروش توکن‌های راکی رابیت، ابتدا باید توکن‌های RBTC را از کیف پول به صرافی دیجیتال انتقال دهید.
  8. در این فرآیند، نیاز به مقدار کمی تون کوین (TON) در کیف پول خود دارید تا بتوانید هزینه شبکه را پرداخت کنید.
  9. اما در صورتی که دارایی خود را به اوکی اکسچنج منتقل کنید، این صرافی با اهدای تون کوین رایگان به کاربران، کارمزد انتقال را پرداخت خواهد کرد.
  10. کافیست اپلیکیشن اوکی اکسچنج را نصب و یک حساب کاربری ایجاد کنید. این برنامه برای هر دو نسخه اندروید و iOS در دسترس است و همچنین می‌توانید از نسخه وب آن استفاده کنید.
  11. پس از ثبت‌نام و تکمیل فرآیند احراز هویت، به صفحه ایردراپ راکی رابیت بروید و تون کوین رایگان دریافت کنید.

در مرحله بعد، وارد ولت تون کیپر شوید و روی گزینه “دریافت” یا “Receive” کلیک کنید. سپس آدرس نمایش داده شده را کپی کرده و آن را در صفحه دریافت جایزه ایردراپ وارد نمایید.با کلیک بر روی دکمه سبز، آدرس به شما نمایش داده خواهد شد که باید آدرس را در ولت تون وارد کنید. بازی همستر کامبت چیست 

نکته مهم: تگ ممو را در قسمت Comment وارد نمایید! این تگ با اعداد فارسی نباید وارد شود و همچنین Encrypt نباشد.