کپی کردن کپشن و کامنت اینستاگرام در اندروید و IOS

کپی کردن کپشن و کامنت اینستاگرام آیا هنوز از کپشن‌های مورد علاقه خود اسکرین‌شات می‌گیرید یا آنها را ذخیره می‌کنید تا بعداً از آنها استفاده کنید؟ متأسفانه، اینستاگرام اجازه کپی کردن کپشن را نمی‌دهد، اما شما می‌توانید با استفاده از چند ترفند ساده، متن کپشن را کپی کنید. در این مطلب قصد داریم به آموزش […]

4.7/5 - (7 امتیاز)

کپی کردن کپشن و کامنت اینستاگرام

آیا هنوز از کپشن‌های مورد علاقه خود اسکرین‌شات می‌گیرید یا آنها را ذخیره می‌کنید تا بعداً از آنها استفاده کنید؟ متأسفانه، اینستاگرام اجازه کپی کردن کپشن را نمی‌دهد، اما شما می‌توانید با استفاده از چند ترفند ساده، متن کپشن را کپی کنید. در این مطلب قصد داریم به آموزش کپی کردن کپشن در اینستاگرام بپردازیم. اینستاگرام یکی از بهترین مکان‌ها برای اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو در جهان است و روش های فعال ساری اینترنت رایگان همراه اول برای استفاده رایگان از اینستاگرام بسیار ساده است. اما یک عکس یا ویدیو بدون هیچ شرح و کپشنی تأثیر خوبی ندارد. نوشتن کپشن برای پست‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد. درواقع یک پست بدون کپشن ممکن است اصلاً جذاب نباشد و همچنین ممکن است حاوی نکات مهمی نیز باشد.
اگر جزء تولیدکنندگان محتوا در اینستاگرام هستید، یادگیری روش‌های کپی کردن کپشن حتماً برای شما کاربردی خواهد بود. در ادامه این مطلب، همراه ما باشید تا چند روش برای کپی کردن کپشن را به شما آموزش دهیم.
در فیس‌بوک، متن پست‌ها یا نظرات را می‌توانید بدون هیچ دردسری کپی کنید. با این حال، این موضوع برای برنامه اینستاگرام صدق نمی‌کند و برای این کار باید از روش‌ها و برنامه‌های دیگری استفاده کنید.

استفاده از نسخه تحت وب اینستاگرام در مرورگر

ساد‌ه‌ترین شیوه برای کپی کردن کپشن یا این که کامنت اینستاگرام به واسطه اینستاگرام میباشد. شما می توانید این فعالیت را مستقیماً روی کامپیوتر فردی خویش انجام دهید. ابتدا آن را بازکرده و آن‌گاه با وارد کردن داده ها اکانت کاربری و آمدن به حساب، پست مناسب خویش را پیدا کرده و به آسانی کپشن آن را نسخه برداری نمایید.

کپی کردن کپشن اینستاگرام در اندروید

به پست اینستاگرامی که می خواهید کپشن یا این که ایده ها را از آن نسخه برداری نمایید، بروید.

روی منوی سه نقطه و بعد از آن (Copy Link) کلیک نمائید.
در حال حاضر (Google Chrome) یا این که هر مرورگر دیگری را باز کنید.
پیوند را در نوار نشانی قرار دهید. بعد از لود اینستاگرام، با اکانت کاربری خویش وارد کنید.
سپس، روی منوی سه نقطه در کناره سمت راست بالا کلیک نمائید.
روی (Desktop Site) کلیک کنید.
بعداز بارگیری ورژن دسکتاپ، لحاظ یا این که عنوانی را که می خواهید کپی کنید، بیابید.
انگشت خویش را روی کپشن یا این که کامنت پست اینستاگرام نگه‌دارید و برای گزینش متن … (برای بازنویسی بیشتر از ۱۰۰ کلمه لطفا وارد حساب کاربری خود شوید و یا ثبت نام کنید.)

کپی کردن کپشن اینستاگرام در آیفون

کپی کردن کپشن اینستاگرام در آیفون با تلفن همراه‌های اندرویدی متفاوت می باشد. در‌پی کپی کردن کپشن در آیفون را گام به گام توضیح داده‌ایم.

به پست اینستاگرامی که میخواهید کپشن یا این که نظرها را از آن کپی نمایید، بروید.
روی منوی سه نقطه ضربه بزنید و (Copy Link) را تعیین فرمایید.
آنگاه مرورگر سافاری را در آیفون خویش باز کنید.
لینک و پیوند نسخه برداری گردیده را مکان‌گذاری کرده و در نوار نشانی وارد نمایید. در شکل درخواست وارد اکانت کاربری خویش گردید.
روی دکمه (Aa) در کناره سمت چپ تحت ضربه بزنید.
روی (Request Desktop Website) … (برای بازنویسی بیشتر از ۱۰۰ کلمه لطفا وارد حساب کاربری خود شوید و یا ثبت نام کنید.)