قیمت بیت کوین به ۱۳۸ هزار دلار رسید!

رشد انفجاری قیمت بیت کوین قیمت بیت کوین در شعبه آمریکایی صرافی بایننس (http://Binance.US ) به طور موقت رشد انفجاری را تجربه کرده و به ۱۳۸,۰۰۰ دلار رسید. خبرگزاری کوین‌دسک اعلام می‌کند که این افزایش قیمت در جفت ارز معاملاتی بیت کوین/تتر مشاهده شده است. در مطالب بعدی بررسی خواهیم کرد که آیا تتر می […]

3.9/5 - (14 امتیاز)

رشد انفجاری قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین در شعبه آمریکایی صرافی بایننس (http://Binance.US ) به طور موقت رشد انفجاری را تجربه کرده و به ۱۳۸,۰۰۰ دلار رسید. خبرگزاری کوین‌دسک اعلام می‌کند که این افزایش قیمت در جفت ارز معاملاتی بیت کوین/تتر مشاهده شده است. در مطالب بعدی بررسی خواهیم کرد که آیا تتر می تواند جایگزین مناسبی برای دلار باشد؟
قیمت بیت کوین در ساعت ۶:۵۰ صبح به وقت محلی به سطح ۱۳۸,۰۰۰ دلار رسید و در عرض چند ثانیه به سطح معمول بازگشت. در همان زمان، سایر جفت ارزهای معاملاتی بیت کوین قیمت همیشگی خود را حفظ کرده بودند.
یک سناریوی احتمالی این موضوع می‌تواند این باشد که یک معامله‌گر تمایل داشته باشد بیت کوین را با پرداخت ۴۵۰ درصد قیمت اضافی خریداری کند؛ اما احتمالاً این موضوع عامل اصلی نبوده است. هر واحد بیت کوین در حال حاضر با قیمت ۲۹,۰۰۰ دلار معامله می‌شود.احتمالاً قیمت ۱۳۸,۰۰۰ دلاری ناشی از نقدینگی پایین بیت کوین در مقابل تتر در شعبه آمریکایی صرافی بایننس بوده است.

قیمت بیت کوین

براساس داده‌های عمق بازار، خرید ۴۰۰,۰۰۰ دلار بیت کوین در جفت ارز معاملاتی BTC/Tether می‌تواند قیمت را به میزان دو درصد بالا ببرد. اگر درباره جفت ارز معاملاتی BTC/USD (بیت کوین و دلار آمریکا) صحبت کنیم، حداقل مبلغ پرداختی برای این تأثیر حدود ۸۴۲,۰۰۰ دلار است.
عمق بازار به نقدینگی در بازار مالی اشاره دارد. در مقایسه با ماه گذشته، عمق بازار شعبه آمریکایی بایننس به میزان ۷۶ درصد کاهش یافته است، که نشان می‌دهد تعداد زیادی از معامله‌گران تصمیم گرفته‌اند سرمایه خود را از این صرافی خارج کنند.
بایننس در مقابل سخت‌گیری دولت ایالات متحده به چالش کشیده شده است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا معتقد است که بایننس و بنیان‌گذارش (چانگ‌پنگ ژائو یا سی‌زی) با افزایش حجم معاملات به طور غیرقانونی، دارایی‌های مشتریان را ترکیب کرده‌اند.
به علت شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار، وجود احتمال وقوع مسدودسازی تمام دارایی‌های بایننس در ایالات متحده وجود داشت؛ اما در نهایت، این صرافی به صورت اولیه با کمیسیون بورس و اوراق بهادار به توافق رسید.